Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 10:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Beeld blijft hangen
BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2010 20:57 

De encoders zijn in ieder geval voor een beter beeld (iets wat ook in praktijk blijkt te werken) en ik ga er zelf dus van uit dat KPN na de olympische spelen deze encoders ook voor de rest van het pakket zal uitrollen.

Verder lijkt het er op dat hij (in ieder geval bij mij) ook wel degelijk helpt tegen hangers. Let wel: Dit is dus op dit moment alleen voor Ned. 1 en Eurosport het geval!

Of het de hangers definitief moet oplossen, weet het eigenlijk niet. Dat zal Stef of iemand anders van webcare vast wel kunnen vertellen :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 16 feb 2010 12:58 

eversteegt schreef:
Of het de hangers definitief moet oplossen, weet het eigenlijk niet. Dat zal Stef of iemand anders van webcare vast wel kunnen vertellen :)

Voor nu is het grootste gedeelte van de Glitch en Freezes verholpen. Maar er kom nog een netwerkupdate om de Glitch beter onder controle te houden/ op te lossen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 16 feb 2010 14:31 

Is het al bekend of en wanneer de overige zenders ook aan die nieuwe encoder gaan? Ik ben best tevreden met het huidige beeld van Ned. 1. Als die leading wordt voor de rest van het pakket en de ontvanger wordt sneller en met meer opname mogelijkheden, dan is iTV een puike dienst :).

Zeker in combinatie met de aangekondigde modem-verbeteringen :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2010 14:24 

eversteegt schreef:
Is het al bekend of en wanneer de overige zenders ook aan die nieuwe encoder gaan? Ik ben best tevreden met het huidige beeld van Ned. 1. Als die leading wordt voor de rest van het pakket en de ontvanger wordt sneller en met meer opname mogelijkheden, dan is iTV een puike dienst :).

Zeker in combinatie met de aangekondigde modem-verbeteringen :D

Als ik het goed heb begrepen wordt alles over de nieuwe encoders gedraaid.

Wij draaien hier ook iTV,we zitten namelijk in een test groep, ook wij hebben tot nu toe goed beeld en geen verbrekingen.

Nog een nieuwtje
Veronica, NET5 en SBS6 komt in Programma Gemist vanaf 1 maart.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2010 14:41 

Ik had het gelezen in de nieuwsbrief ja :). Jammer genoeg kijk ik bijna nooit naar die zenders, maar leuk voor de mensen die het interesseert. Als het nu ook nog eens een stukkie sneller wordt... want je bent nu (zonder overdrijven) gemiddeld 2 minuten aan het scrollen en aan het wachten op scherm verversingen voor je bij je programma bent.

Overigens nog even vwb die encoders: Ik heb nog nergens de melding gezien (hier op het folder) die het vervolg op het Ned. 1 en Eurosport verhaal zou moeten zijn. Zal vanavond iig nog eens ff kijken hoe het nu is.....

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 18 feb 2010 21:04 

Ik meen begrepen te hebben dat er op 17 februari belangrijke netwerk en encoder updates zouden gaan plaatsvinden waarna de glitches en freezes defintief tot het verleden zouden behoren.

Ik kan melden dat ik zo nog heb. Wel minder dan vroeger maar nog gelijk aan de situatie van na de laatste software-update van de iTV box.

Is er wel of niet iets gewijzigd per 17-2, of is de oplossing gewoon nog niet bekend?

Remco.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2010 20:41 

'k Heb even de moeite genomen om dit topic door te nemen... :(

Was echt van plan gelijktijdig met m'n verhuizing (april/mei) alles-in-één te nemen in de nieuwbouwwoning, maar schrik nogal van de problemen met IPTV. :?

Zal ik dan toch maar bij de REKAM blijven of een abo bij CAIWAY nemen voor de TV en verder gewoon door gaan met m'n IPB abo van KPN? :cry:

:| 't Is een lastig dilemma!

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2010 21:52 

Ach, los van de vastlopers en zo (die ik deze hele week niet meer heb gehad overigens) ben ik een tevreden gebruiker van de iTV dienst hoor.

Nou moet ik eerlijk toegeven dat, had ik in een gebied met Caiway gewoond, ik toch waarschijnlijk dat had genomen (vanwege de mogelijkheid dvb-c op m'n tv te ontvangen zonder extra kastje), maar ik denk dat je geen al te groot risico neemt als je iTV gewoon eens een jaartje de kans geeft ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2010 21:58 

Hallo,

Ik zou er van af zien als ik jouw was.
Alleen maar vastlopers (12 x per uur).
Zo beloven van alles maar er gebeurd geen klap.

Kijk maar voor wat anders dan KPN !!!!!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2010 23:24 

Beetje overdreven zeg :? . Heb je dit al op div. manieren bij KPN gemeld?

Hier echt geen vastloper meer gehad de afgelopen 1 tot 1,5 week. MIsschien dan toch ook eens je bekabeling checken.... Ik houd nog een slag om de arm, maar het lijkt er serieus af dat het probleem hier vrijwel opgelost is, of in ieder geval niet meer storend vaak voor komt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2010 23:31 

OVERDREVEN ????????

Dit probleem dpet zich nu al 5 maanden voor.
Al 4 keer een monteur over de vloer gehad en verschillende lijnmetingen.

KPN is gewoon NIET in staat om dit probleem op te lossen ook niet met een netwerk update of software matig.

Het mag nu wel eens tijd gaan worden denk ik.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2010 23:34 

Er komt ook nog bij dat ze dingen beloven en niet nakomen.
Stef heeft belooft in dit forum dat er per 17 februari nieuwe encoders geplaatst zouden worden.
De reden was dat de leverancier van de encoders niet het product konden leveren die ze belooft hadden.
Tot nu toe geen verandering en het is ondertussen 19 februari.

KPN kan beter naar zichzelf kijken want zij kunnen zelf niet eens de beloofde qualiteit van Itv aan hun klanten leveren.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2010 23:47 

Weet niet hoor, maar vorige ween woensdag/donderdag zijn er al voor Ned. 1 en Eurosport nieuwe encoders geplaatst ivm de olympische spelen en div. mensen hier en op andere fora (waaronder ik zelf) hebben vastgesteld dat het beeld nu prima is.

Ik twijfel zelf nog over de rest van de zenders, maar KPN webcare beweert dat van de week ook de rest van de zenders al op de nieuwe encoders over zijn gegaan. Ik zie dus niet in hoe hier "niet aan beloftes is gehouden".

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2010 23:50 

Bedankt voor de reacties! :)

Maar het was niet mijn bedoeling een verhitte woordenwisseling uit te lokken. Ik zal de plusjes tegen de minnetjes afwegen en een besluit nemen.
Misschien is het zo gek nog niet om "het een jaartje de kans te geven". :|

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 20 feb 2010 00:02 

De encoders die nu geplaatst zijn is om de kleuren van NED 1 en EUROSPORT beter uit de verf te laten komen.
De encoders waar ik het over heb zijn bedoeld om het hangen en glitschen op te lossen.

Hier dus tot nu toe geen verbetering en dat mag wel eens tijd worden na 5 maanden klagen, meten en beloftes.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]