Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 23 nov 2024 19:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 18 jul 2006 08:41 

Vreemd dat het in de oude firmware wel zit en in de nieuwe niet.....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2007 16:02 

speedie schreef:
Vreemd dat het in de oude firmware wel zit en in de nieuwe niet.....

Misschien in de volgende firmware.........

Lijkt me een mooie toevoeging.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 feb 2007 15:37 

Inmiddels heb ik gelezen, dat je een webserver via de usb kan aansluiten op de EB.. Kunnen jullie dit een beetje stap voor stap uitleggen? Ben namelijk een beetje een leek in zulke dingen..
Alvast bedankt!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 feb 2007 21:41 

Jaapio schreef:
Inmiddels heb ik gelezen, dat je een webserver via de usb kan aansluiten op de EB.. Kunnen jullie dit een beetje stap voor stap uitleggen? Ben namelijk een beetje een leek in zulke dingen..
Alvast bedankt!

In dit topic wordt een variant beschreven,maar ik weet niet of dit ook je bedoeling is ?

viewtopic.php?t=1138&start=15

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 feb 2007 21:59 

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 6#27467946

Hier staan foto's van de nieuwe 1.41.3 firmware en ook het webserver menu. Misschien kan je beter inschatten hoe het e.a. werkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 feb 2007 22:11 

wopper schreef:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/27467946#27467946

Hier staan foto's van de nieuwe 1.41.3 firmware en ook het webserver menu. Misschien kan je beter inschatten hoe het e.a. werkt.

Ja dat verduidelijkt al een hoop. Binnenkort ga ik er eens even op me gemakkie voor zitten. Ik hoef dan geen webserver dingen op me usb te instaleren?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 feb 2007 22:49 

Jaapio schreef:
wopper schreef:

Ja dat verduidelijkt al een hoop. Binnenkort ga ik er eens even op me gemakkie voor zitten. Ik hoef dan geen webserver dingen op me usb te instaleren?

Nee ik denk dat hij gewoon je hele USB of een gedeelte shared dus als je daar je website files met o.a. je index.html hebt staan dan gaat het goed komen.

Maar tja eerst nog die nieuwe firmware in je box krijgen ;) gezien de vroegere migraties kan je kans hebben dat je het volgende maand nog niet hebt als je in een latere batch zit.

Zou je dit kunnen forceren door een harde reset te geven? Dit vraag ik even aan de mensen met kennis omdat het te lang vasthouden van de reset knop je box dood kan maken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 feb 2007 23:04 

wopper schreef:

Zag gisteren dat ik een nieuwe firmware had, vandaar dat ik daar de screenshots heb gepost

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 feb 2007 23:06 

Ik heb nog steeds een oudere firmware..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 feb 2007 20:40 

zeer interessante ontwikkeling dat zeker als ik dat zo hier volg over webserver op usb , kan veel stroom besparen door je geen extra server hoeft te draaien voor je website .

ik denk dat behalve apache e.d. op usb stick je mischien ook wel kan volstaan met enkele html files en de benodigde files als de images ?

ik bedoel als je dan toch al in de EPB het ip van de usb kan bepalen zal het dan niet zo zijn dat je dan er vanalles op kan zetten wat je wil en dat dan via http://mijnWANip/ ... via internet je usb kan aanspreken ?

mischien zie ik t ook wel verkeerd maar mijn gedachten gaan rond -)

ik heb zelf nog geen EPB maar die verwacht ik in enkele dagen via Planet

iemand toevallig een idee welke dat zou kunnen zijn ? type , merk firmware... ben alvast heel nieuwschierig en heb al veel in dit forum rondgedwaald om me een beetje op de hoogte te stellen van zaken vooraf.

greets :idea:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]