Nou, sorry hoor....maar ook de TG789vn is een, op z'n zachtst gezegd, baggerding....
Vraag me ook af hoe het komt dat kpn webcare zich niet meer in een draadje laat zien als het allemaal wat te kritisch wordt.
Daarbij vraag ik me af of en hoe veel effect dit forum heeft, gezien de data van laatste berichten, maar ach.....
Hierbij mijn ervaringen met KPN en Thomson routers....
Ik heb dus een KPN IPB abonnement.
In eerste instantie kreeg ik hierbij de TG787 geleverd.
Na een tijdje een mediacenter gekocht en deze er aan gehangen.
Tot dan toe geen probleem...
Maar toen.....ik kocht een Playstation3, nou dat had ik beter niet kunnen doen volgens de geleerden van KPN, want dat ding communiceerd gewoon bar slecht icm de TG787 ( zie ook draadje op tweakers.net
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1339472/last )
Ik dus maar eens gebeld met KPN en uitgelegd wat mijn probleem was.
Nou ik zou bij wijze van uitzondering de TG789 opgestuurd krijgen....ik blij.
Nou, met een dode mus, want dat ding is net zo waardeloos als zijn voorganger.
Ik snap werkelijk waar niet wat KPN bezielt om zo'n product te leveren aan klanten.
USB aansluitingen die niet actief zijn
Poort 3 die standaard dicht zit, of je nu ITV hebt of niet
Portforwarding instellingen die niet vastgehouden worden ( dus PS3 werkt nog steeds niet naar behoren )
Een beheer module die de naam niet waard is, je kunt er namelijk geen ene klap mee...
Maar oh, wat ziet dat ding er gelikt uit, ja daar koop ik wat voor.....NOT....
Ik daag de KPN uit om mij één gebruiker te wijzen die de TG787 of de TG789 in gebruik heeft icm een PS3 en die geen problemen heeft....
Ben blij dat mijn abonnement in maart afloopt, dan kan ik tenminste op zoek naar een aanbieder die zijn klanten wel serieus neemt !