Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 23 nov 2024 20:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 03 sep 2009 21:29 

Ik heb sinds deze week IPB met iTV. Zeer tevreden over het gemak van aansluiten en zo. Echter,..
Ik heb de EB en TV ontvanger naast mijn TV staan. Ik kan mijn Laptops en PCs draadloos en bedraad aansluiten, geen probleem.
Ik heb op zolder mijn home office inclusief laptop en bedraadde netwerkprinter. Nu wil ik graag de EB wireless laten connecten met met SMC router(waar de netwerkprinter, inclusief USB HDD aan hangt). Hier gaat het 1 en ander mis. Mijn EB ziet mijn SMC router niet. Ik heb ze dezelfde SSID, kanaal, encryptie gegeven, DHCP uitgezet. Mijn SMC router ziet de TG787v wel.
Wie weet of ik, zoals KPN heeft beloofd, de WDS functionaliteit kan gebruiken. Of een andere manier om draadloos van beneden naar zolder te gaan ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2009 12:42 

Staat de WDS functie in de webconfigurator? Ik weet niet of de TG787 WDS ondersteund met de KPN firmware.

Is een 230V ethernetadapter niks?

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 08 sep 2009 21:27 

Wat mij betreft kan deze sessie gesloten worden. Ik heb een kabel tussen de routers geplaatst en nu werkt alles zoals ik het wil. Op iedere verdieping een eigen draadloos netwerk en op zolder ook nog de netwerkprinter. helemaal super. Ben verder uitermate tevreden over de prestaties van de TG787V in combinatie met IPB en iTV.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 06:54 

Bedankt voor de terugkoppeling dit wordt gesloten.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]