Kom ik zondagavond thuis. Hee, geen telefoon. Direct bezettoon als ik de telefoon opneem en ik ben ook niet bereikbaar...... Das balen!!!
Helaas het is al na 22.00 uur dus de helpdesk is er ook niet meer!
Maandag om 8.15 gebeld naar helpdesk. Meten, meten en nog eens meten, sorry meneer, uw modem is defect. Tja, zondag is er een zware onweersbui geweest, ook 230v storing, kabel TV weg.... We sturen een nieuw modem op maar kan 5 werkdagen duren.
Dinsdag morgen, ding-dong, een pakketje voor u. HET NIEUWE MODEM IS AL BINNEN!!!!
Dinsdag avond, doos uitgepakt. Oeps....... een Thomson TG787v?!?!?!?!?!En ik moet voor mijn werk twee verschillende VPN cliënts gebruiken!
Eerst maar het modem vervangen. De helpdesk zei dat internet het meteen moet doen. Ja klopt!! Telefonie kon even dure, na 5 minuten, de telefoon werkt ook weer!! Ik werd steeds vrolijker
.
Even wifi netwerk instellen, laptop werkt ook direct! Nu de vuurproef, werkt de Cisco VPN cliënt?? Ja, ook deze werkt prima. OK, laatste test, werkt de Check-Point VPN-1 cliënt... Ja, ook zonder enig probleem.
Ik geef het toe, heb regelmatig lopen klagen over KPN maar dit is toch echt een pluim waard!!! Hulde wie hulde toekomt..................
Hulde voor KPN!
Een weer gelukkige klant.
(moest ik ff kwijt
)