Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 06:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 18 jul 2009 19:38 
Offline

Geregistreerd: wo 16 aug 2006 09:34
Berichten: 63
Deze melding krijg ik de laatste paar dagen constant bij willekeurige zenders,het lijkt niet uit te maken welk kanaal na verloop van tijd loopt-ie gewoon vast.
Het vreemde is dat als in het verleden bv. Ned.1 uitviel alle publieke eruit lagen,of bij de commerciele ook meerdere tegelijk maar in dit geval kan ik naar elke andere zender schakelen die het allemaal doen,en zelfs weer terug naar het uitgevallen kanaal die het dan ook weer doet???
Ik heb vanmiddag het advies van de helpdesk opgevolgd en bij de Experiabox een harde reset,zoals-ie dat noemde,gedaan,maar zonder resultaat.... Software versies.
Experiabox ; Wireless driver version: 4.1.2.56
Motorola 1760 ; he30.mpp1.rel1-90


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2009 12:04 
Offline

Geregistreerd: do 09 nov 2006 22:38
Berichten: 73
Op welke snelheid traint je modem in?

Het lijkt erop dat de adsl lijn niet genoeg snelheid heeft.

_________________
Planet IPB + Mine


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling