Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 27 nov 2024 22:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 151 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2009 23:39 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
KPNwebcare2 schreef:
Beste Kees,

Ik kom nu met goed nieuws.

We hebben de fout gevonden, het gaat om een defecte poort ( aansluiting Stift ) in onze HVD. Wij gaan u overzetten op andere poort op onze DSLAM.

Uw signaal zal worden verplaatst en worden geleverd op 5 mei 2009. Daarna wordt dit nog een keer uitvoerig getest.

Meer informatie volgt als deze om handen is.


Goed dat men dus heeft doorgezocht en dit ook op het forum kenbaar wordt gemaakt.Eens kijken hoe de vlag er na 5 mei bij hangt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 mei 2009 09:44 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Hallo Kees , ik wil de pret niet bederven maar als de stift niet goed zou zijn in de telefooncentrale dan is de Signaalverzwakking(verzenden) bij jou lijn ook niet goed zijn n.l.ook het dubbele 16/40 , het was 8/22,5 en nu 8/40.5
Ik ben benieuwd want elektronica doet rare dingen.


Deze reactie kreeg ik op een ander forum.
**** het zal toch niet waar zijn.
Ik ben zeer benieuwd,


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 mei 2009 16:56 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ik zou zeggen neem geen voorschot op je ellende en wacht de komende dagen rustig af :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2009 13:58 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Dat is pech .
Wij gaan een paar dagen weg( Ardennen)
Als ik weer thuis ben komen de gegevens.(eind van de week)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2009 14:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Dat is een goed plan Keesjan, even er tussen uit en je bezig houden met leukere dingen dan een "slechte" verbinding.... :wink:

De Ardennen zijn groen dus regent het er veel, ik hoop dat je er tijdens jouw verblijf veel mooi weer mag hebben!
Het is een prachtige streek om in te verblijven, ik ben dan ook flink jaloers... :wink:

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 mei 2009 16:40 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Q Robert

Ja hier wel wat motregen maar de natuur is natuurlijk prachtig.
Vandaag een beetje rond toeren en nu aan de grimbergen.
Kan hier vandaan ook nog niet kijken of alles gelukt is .
Ik hoop er maar het beste van.
Groene groet Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2009 16:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
En ik heb weer goed nieuws:

LineSync: Ja
Laatste statusverandering: Wed May 6 10:56:19 2009

Upstream (Haalbare Bitrate): 1146.0 kb/s
Downstream (Haalbare Bitrate): 17488.0 kb/s

Attenuation Up: 8.1 dB
Attenuation Down: 20.0 dB
Noise margin Down: 8.3 dB
Output power Down: 18.5 dBm

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2009 16:28 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Ga ik deze snelheid ook halen?
Gr De Belg


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2009 16:43 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
keesjan schreef:
Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Ga ik deze snelheid ook halen?
Gr De Belg

KPNwebcare2 kan beter de meetresultaten van de Actuele Bitrate plaatsen i.p.v. de Haalbare Bitrate.

De nieuwe meetresultaten verschillen niet veel van de oude waarde.
Upstream (Haalbare Bitrate): 1110.0 kb/s
Downstream (Haalbare Bitrate): 15488.0 kb/s


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 00:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Zit Keesjan nog altijd in de Ardennen?

Gaat de lijn snel is hij er niet.... :mrgreen:

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 10:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 06 mei 2009 14:19
Berichten: 44
Marcel schreef:
KPNwebcare2 kan beter de meetresultaten van de Actuele Bitrate plaatsen i.p.v. de Haalbare Bitrate.

De nieuwe meetresultaten verschillen niet veel van de oude waarde.
Upstream (Haalbare Bitrate): 1110.0 kb/s
Downstream (Haalbare Bitrate): 15488.0 kb/s


Meetwaarden verschillen inderdaad niet veel, maar genoeg om het 16Mbit profiel betrouwbaar te laten draaien. Voor stabiele verbinding draait alles om de haalbare stream. Als deze te dicht, of onder het ingestelde profiel ligt, word de lijn nagenoeg altijd onstabiel. 2Mbit winst op een lijn max. is inderdaad niet veel. Maar genoeg om de lijn goed te laten functioneren.

_________________
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom
Matroos der 2e klasse
van de Operationele Dienst Verbindingen

Als je me nodig heb. PB is simpel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 13:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Het probleem van Kees ligt nog steeds bij onze Service Desk.

Dit probleem wordt nog steeds goed in de gaten gehouden we wachten op bericht van Kees, mocht hij aanwezig zijn.

Zijn actuele verbinding is nu wat wij uitlezen 13Mb/s dit is nog aan de lage kant maar we houden het in de gaten.

@Kees

Ik heb je mobiele nummer achtergelaten. Ze hebben 2x op uw VOIP nummer gebeld.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 22:19 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Hoi

Ik ben weer aanwezig en geheel uitgerust en zeer fit.
Snel even in het modem gekeken.
Dit zijn de gegevens.

Koppelingsinformatie

Actief: 0 dagen, 0:22:53

DSL-type: G.992.5 annex A

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.028 / 12.190

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/MB]: 3,21 / 722,74

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,0 / 18,0

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 8,5 / 20,0

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 10,5 / 8,0

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / BDCM


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2009 11:26 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
KPNwebcare2 schreef:
Het probleem van Kees ligt nog steeds bij onze Service Desk.

Dit probleem wordt nog steeds goed in de gaten gehouden we wachten op bericht van Kees, mocht hij aanwezig zijn.

Zijn actuele verbinding is nu wat wij uitlezen 13Mb/s dit is nog aan de lage kant maar we houden het in de gaten.

@Kees

Ik heb je mobiele nummer achtergelaten. Ze hebben 2x op uw VOIP nummer gebeld.


Oke

Kan het zijn dat als de kpn belt dat het niet bij de gemiste oproepen komt in de huis telefoon?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2009 11:33 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Daar kijk ik zo na, ik kom nog met een terugkoppeling.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 151 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling