Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 27 nov 2024 19:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 151 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2009 11:10 

Maarten schreef:
Ik denk niet dat het te lastig is maar dat het soms moeizaam werken dan wel zoeken is in de brei van richtlijnen,optie's enz.Als je afhankelijk bent van zeg maar derden dan is geduld een schone zaak.Aan de andere kant is er mi genoeg kennis binnen KPN om een zinvol antwoord op je probleem te geven maar je bent dan opnieuw afhaankelijk van .....
Niet opgeven maar blijven drukken !

Dank voor je steun Maarten.
Ik krijg hierdoor en het niet reageren op PB een aardige prikkeling.
Dit word zeker vervolgd.

Gr Keesjan

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2009 12:21 

@KPNwebcare1,2:In het prille begin van IPB was er een multiplay service desk en daarachter zat nog een derde lijns en evt het nok.
Ik hou er niet van om over niveau's te praten,waar zit de probleem binnen KPN en wat is het echte probleem ? (misschien heb ik te snel over de 4 bladzijden heen gelezen)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2009 12:41 

Hallo,

Ik ben nog steeds bezig voor Keesjan.

Er worden nu op dit moment nog steeds metingen verricht. Daarna wordt de juiste afdeling aangestuurd.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2009 16:34 

Ola webcare

Bedankt voor de info over de metingen die uitgevoerd worden.
Kun je ook zeggen wat voor metingen het zijn?, en hoelang die ongeveer gaan duren.
En eigenlijk nog een vraagje, als mijn buurman 50 meter verder woont en die haalt 16.5 mb wat is er dan voor mij mogelijk?
Bedankt maar weer.
Gr uit de tuin

Keesjan

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 16 apr 2009 08:31 

Hallo,

Uw vraag "En eigenlijk nog een vraagje, als mijn buurman 50 meter verder woont en die haalt 16.5 mb wat is er dan voor mij mogelijk?" is hetzelfde als mijn buurman heeft een appelboom en zijn appels zijn roder dan die van mij hoe kan ik ze roder krijger?.

Wat ik bedoel is dat er zoveel factoren er mee spelen dat je elkaar nooit kan vergelijken.
Buurman kan een goede kabel hebben. Buurman kan op een andere HVD KVD zitten. Buurman kan korter afstand hebben, kan ook een andere demping hebben. etc. etc.

Ik krijg nog terugkoppeling van een medewerker bij ons. De meting die we doen is verplicht. Daarna wordt de juiste afdeling pas aangestuurd. Daar wacht ik nog op voordat ik enigszins een uitspraak ga doen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 16 apr 2009 08:37 

@Stef:het is idd goed de metingen af te wachten alvorens een statement te maken.Wellicht is het zinnig om dan ook idd aan te geven op welke centrale etc deze klant zit en wat de resultaten zouden kunnen zijn als je op een andere centrale zit,andere demping etc hebt.
De aanname dat jij op nr 1 bijv 20 Mb haalt en je buurman op nr 2 maar zeg 15 Mb is op zich niet zo heel merkwaardig zolang als je de achterliggende details niet kent toch ?

Heb je enig zicht wanneer de metingen afgerond zijn en er iets gezegd kan worden ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 16 apr 2009 08:57 

Ik kan geen uitspraak doen over wanneer ik meer informatie heb. Ik wacht nog op bericht.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 16 apr 2009 09:10 

KPNwebcare2 schreef:
Hallo,

Uw vraag "En eigenlijk nog een vraagje, als mijn buurman 50 meter verder woont en die haalt 16.5 mb wat is er dan voor mij mogelijk?" is hetzelfde als mijn buurman heeft een appelboom en zijn appels zijn roder dan die van mij hoe kan ik ze roder krijger?.

Wat ik bedoel is dat er zoveel factoren er mee spelen dat je elkaar nooit kan vergelijken.
Buurman kan een goede kabel hebben. Buurman kan op een andere HVD KVD zitten. Buurman kan korter afstand hebben, kan ook een andere demping hebben. etc. etc.

Ik krijg nog terugkoppeling van een medewerker bij ons. De meting die we doen is verplicht. Daarna wordt de juiste afdeling pas aangestuurd. Daar wacht ik nog op voordat ik enigszins een uitspraak ga doen.

Hoi

Mijn excuses voor mijn onwetendheid.
Gr KeesJan

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 16 apr 2009 09:34 

Nieuws:

"Probleem: iTV Slechte beeld kwaliteit

Omschrijving: klant heeft al meerdere monteurs gehad zowel Service als OT monteurs maar blijft storing houden meting geeft wel enige variatie maar de demping staat op 40db terwijl de klant op 1700 meter van de centrale afzit"

NOC aangestuurd. Probleem is in onderzoek.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 16 apr 2009 12:23 

Ola

Deze morgen Pb verstuurd aan webcare met de mededeling.
De kwaliteit van het beeld lijkt hier wel verslechterd.(Meer ruis en felle onechte kleuren)
Vandaar deze volgende stap vermoed ik.
Dan is misschien de terug koppeling ook binnen.
Gr
Keesjan

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2009 09:23 

Hoi
Deze morgen een weloverwogen besluit genomen.
Ikzelf steek er in totaal al 7 maanden tijd en energie in
Ook zijn we nu een maand bezig met webcare en ook deze afdeling is het nog niet gelukt om stabiel beeld en snelheid te realiseren.
Het lijkt erop dat het gewoon te moeilijk is voor de KPN.
Mijn standpunt is dat ieder bedrijf of instantie de gelegenheid moet verkrijgen om hun problemen te herstellen.
Dit moment is nu uiteindelijk bereikt.
Vrg Keesjan

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2009 09:41 

Hallo Kees,

Ik mag nog aan nemen dat we deze laatste slag nog slaan. Het is nu aan het NOC om met een goede oplossing te komen.

Ik ben in ieder geval blij dat u het geduld kon opbrengen. Lees PB.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2009 10:22 

@Stef:ik weet dat sturing binnen het NOC erg moeilijk is,maar is er nog iets aan prioriteitsstelling te doen zodat jullie klant weet dat op datum X er een duidelijke uitspraak is ? Stel anders voor de time being compensatie voor zodat je het traject in iedergeval kunt afmaken ?!

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2009 10:28 

@Maarten:
Kijk ik kan geen afspraken maken omdat wij niet direct betrokken zijn bij het NOC. Deze mensen worden aangestuurd via onze Service Desk, dit gebeurt via Ticket Systeem. We hebben dus geen persoonlijk contact.

Wij kunnen alleen nakijken of het NOC het heeft opgepakt en wat er mee gaat gebeuren (ook dit is vrij beknopt).
Tot nu toe dus ook geen nieuws. We kunnen dus ook geen exacte datum/ prioriteit stellen, dus ook geen afspraak maken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2009 13:02 

KPNwebcare2 schreef:
Hallo Kees,

Ik mag nog aan nemen dat we deze laatste slag nog slaan. Het is nu aan het NOC om met een goede oplossing te komen.

Ik ben in ieder geval blij dat u het geduld kon opbrengen. Lees PB.

Wel Ik zet nog even door.
Wel kan ik zeggen dat het waarschijnlijk kansloos is.(uitstekende verbinding mooi beeld niks aan de hand meneer)
Maar misschien heeft een ander er wat aan en daar is dit forum toch ook voor.
Ook was enige tegemoetkoming voor mijn gevoel toepasselijk geweest.
Nu kost het meer tijd maar komt er in ieder geval duidelijke jurisprudentie over.

Ave
Keesjan

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 151 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]