Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 28 dec 2024 08:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 14 apr 2009 16:50 
Offline

Geregistreerd: wo 18 jun 2008 13:37
Berichten: 130
Hallo,

Mijn iPB Lite is omgezet naar iPB Extra...Toen ik destijds overstapte van ISDN naar InternetPlusbellen kon ik mijn extra telefoonnummers gratis meenemen en "in reserve houden"...Dit kostte mij niets.
Echter, met iPB Extra schijn ik nu € 2,50 per nummer te moeten gaan betalen, ook al gebruik ik maar één nummer. Klopt dit?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2009 09:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Dit klopt inderdaad, dit heeft te maken met het feit dat ieder nummer nu standaard op de voordeeloptie avond en weekend staat.

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2009 10:22 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Alternatief is je nummer laten vervallen (indien mogelijk)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2009 11:26 
Offline

Geregistreerd: wo 18 jun 2008 13:37
Berichten: 130
Ok. Dat is dan duidelijk...
Echter geldt dit dan schijnbaar ook voor mijn hoofdnummer. Uit mijn ISDN-tijd zijn bij de overgang naar InternetPlusbellen destijds mijn hoofdnummer en de drie extra nummers meegegaan. Die drie extra nummers heb ik nooit gebruikt en die stonden nog steeds op de Voordeeloptie Weekend. Mijn hoofdnummer staat op Voordeeloptie "Altijd"...
Als ik nu inlog op Mijn KPN (waar mijn abonnement inmiddels ook is aangepast naar Extra), staan bij mijn nummers nu maar drie extra nummers vermeld, waaronder mijn hoofdnummer. Eén extra nummer is dus "verdwenen"...
Op zich wil ik alleen mijn hoofdnummer houden en de andere laten vervallen, maar ik durf niet goed de Klanteneservice te gaan bellen, of dit zelf te gaan veranderen, uit angst om onbedoeld ineens mijn huidige hoofdnummer te verliezen....Wat is wijsheid...??? :?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2009 11:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Het beste is gewoon de nummers die u wilt verwijderen te verwijderen in Mijn KPN.
Natuurlijk wel even goed opletten dat u het hoofdnummer niet verwijderd.

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2009 14:11 
Offline

Geregistreerd: wo 18 jun 2008 13:37
Berichten: 130
@Peter,

Bedankt voor de snelle reactie..
Je advies is me duidelijk, echter:
In "Mijn KPN" zijn onder Telefooninstellingen, alle vier nummers te zien en te muteren. Mijn hoofdnummer heeft hier de optie BelOnbeperkt Altijd. De overige nummers BelOnbeperkt Weekend. Dit klopt dus met de actuele situatie.
Op het gegevensoverzicht dat ik van KPN kreeg n.a.v. de abonnementsomzetting van Lite naar Extra, staan bij het gegevensoverzicht onder de Extra diensten bij KPN Extra telefoonnummer slechts drie van die vier nummers vermeld, waaronder mijn hoofdnummer, dat hier ook nog eens abusievelijk staat vermeld als extra nummer en waarvoor ik dus -onterecht- € 2,50 zou moeten betalen...
Kortom, er is dus een tegenstrijdigheid in de gegevens in de brief en in "Mijn KPN" en ik ben dus bang als ik in "Mijn KPN" de extra nummers ga verwijderen ik óf blijf betalen voor mijn hoofdnummers (nu in de brief immers vermeld als extra nummer), óf mijn hoofdnummer wellicht helemaal kwijtraak.
Wat is nu het juiste overzicht in de KPN administratie? De gegevens in de brief of de gegevens in "Mijn KPN"..?
Misschien is het ook verstandig om eerst de eerste iPB Extra factuur af te wachten, voordat ik zaken on line ga wijzigen, om te voorkomen dat e.e.a. administratief door elkaar gaat lopen..?
bvd


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2009 13:17 
Offline

Geregistreerd: di 20 jun 2006 20:32
Berichten: 27
Ik heb ook ISDN gehad. Alweer een aantal jaren geleden.
Nu heb ik IPB-lite en heb 2 telefoonnummers meegenomen vanuit mijn ISDN tijdperk.

Ik betaal nu alleen maar voor het hoofdnummer en niets voor het tweede nummer.
Dit is al jaren zo. Is dit normaal ??
(ook bij mij als ik inlog bij de KPN staan de twee overige nummers die ik niet meer gebruik nog vermeld)

groet,
John.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2009 20:19 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
@John:ik denk dat je nog in de oude situatie zit resp contact en niet een switch hebt gemaakt naar een van de nieuwe optie's.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2009 13:07 
Offline

Geregistreerd: di 20 jun 2006 20:32
Berichten: 27
@Maarten, zoiets zal het zijn en ik vind het prima zo. Bedankt voor je reaktie.

mvg,
John.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2009 08:24 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
OK dan gaat deze op slot


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling