Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 27 nov 2024 19:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 151 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 02 apr 2009 20:04 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
KPN officials op dit forum zijn de vertegenwoordigers van webcare KPN.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 02 apr 2009 20:29 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Oke
Dan wacht ik het nog wel even af.
Ook weet ik zeker dat het dan al bij de juiste afdeling ligt.
Thanks Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2009 11:24 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Hallo Kees,

We zijn nog steeds druk bezig met je issue. Ik had je al een bericht gestuurd.

Update**
Incident is nog steeds in behandeling en sinds 29-03-2009 is er geen status verandering in geweest.
Ik heb een toelichting op het incident gemaakt. Omdat ik graag wil weten wat er nu gaat gebeuren.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2009 11:36 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Hoi
Ik zie dat er door webcare van alles aan gedaan word.
En dat er in een eerder stadium ook al een onderzoek naar geweest is .
Ook voor webcare zijn er denk ik wel een paar openstaande vragen.
Hier is de post nog niet geweest.
Dus ik wacht wel weer af.
Groeten vanuit de tuin.
Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2009 13:22 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Ola

Er is net gebeld door medewerke van der Kpn.
Er werd direct gevraagd of ik telefoon had terwijl hij zelf belde.
Toen de vraag internet...........Ja
Heeft U tv..........................ja
Toen ik op alle vragen toestemde gaf hij aan het ticket te sluiten want alles was oke.
Hierop gaf ik aan bel eens met Stef van webcare..........................Momentje meneer.
Even collega vragen............Signaalverzwakking lijn....................Momentje meneer.
Even collega vragen............Up en Down snelheid........................Momentje meneer.
Even collega vragen............................................................Momentje meneer
En toen Tja het is niet zo oke U verbinding................................Momentje meneer.
We gaan het door zetten naar een andere afdeling........................Momentje meneer.
Afdeling TIE U word terug gebeld.
Prettig weekend.
We wachten af.
Gr keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 04 apr 2009 15:46 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Ola

Maandag morgen word de hele lijn gecontroleerd.
Zonder toezicht van webcare was dit probleem blijven liggen.
Tot maandag


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 10:48 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Hoi
Deze morgen was er tussen 8 en 10 een afspraak gepland.
Om 10.30 heb ik contact opgenomen met kpn dat ik een andere afspraak heb.
Er bleek toch weer iets niet helemaal goed gegaan te zijn.
Ik word terug gebeld.

Wachten Wachten Wachten en irritatie
Hoeveel vergoeding krijg je eigenlijk voor vrij gehouden dagdelen plus tel kosten van een niet goed werkende verbinding.

Gr Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 10:56 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Wat je kan doen is een compensatie vragen,maar er staat geen vaste vergoeding tegenover "eigen tijd".It's all in the game heet het dan.KPN probeert het op te lossen,maar het loopt niet vlekkeloos en dat is jammer.Je kunt wel duidelijk aangeven dat het hele traject te lang duurt en je gewoon teveel tijd dus geld kost.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 12:48 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Update

Net gebeld door kpn dat er deze morgen hier een monteur is geweest.
Ik merkte op dat hij dan een huis sleutel heeft anders is het onmogelijk.
Tevens gaf deze meneer aan het is buiten ....oke
Schikt het U over een half uur????????????
Ik durf natuurlijk geen nee te zeggen ben zeer blij dat hij komt.
Ik vermoed dat Webcare het behoorlijk in de gaten houd.
Er zal ook vervolg zijn ga ik van uit'.
Maarten ik wacht nog even af tot de storing is verholpen.
Maar de kans is groot dat ik om enige vergoeding zal vragen aan de kpn
Gr Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 14:40 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Monteur is geweest hoera

De lijn is gecontroleerd en doorgemeten.
Verbinding was goed niks mee aan de hand meneer Hier(kan je je handen mee dicht knijpen).
Op de vraag is dit nou max behaalbare snelheid voor hier. ????
Dit is maximaal meneer .
Afstand tot centale was minder dan wat er in annet stond(1771meter)
Het lijkt wel een welles nietes spel.
Ik hoop dat webcare hier nog iets aan kan doen.
Hieronder nog eventjes de gegevens van de max verbinding.

Kees

--------------------------------------------------------------------------------

DSL-verbinding

Koppelingsinformatie


Actief: 3 dagen, 19:26:32

DSL-type: G.992.5 annex A

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 772 / 10.603

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/GB]: 932,33 / 104,83

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,0 / 19,0

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 8,0 / 40,5

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 18,5 / 8,5

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / BDCM

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Verbindingsverlies (extern): 0

Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 86.873

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 14

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 2.363 / 13





--------------------------------------------------------------------------------

Kies een taak ...

Informatie over mijn breedbandverbinding(en) bekijken


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 apr 2009 09:06 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Update

Hoi

Hier wat gegevens binnen gekregen via via (Iedereen blijft uiteraard anoniem bedankt)

dit zegt ook Axxxxt Lijnkwaliteit:Fout, de bandbreedte wordt zowel UP als DOWN niet gehaald.
Afstand van de lijn: 4.05 km??????????

en doorzeuren bij xxxxxxx vraag maar of hij bij de buren wil kijken want daar zie ik dit

Attenuation Up: 7.9 dB
Attenuation Down: 16.5 dB

Afstand van de lijn: 1.65 km

kijk dit zijn goede waardes ,


Er blijven toch nog wel een aantal vragen ondanks dat de kpn monteur heeft gezegd alles is goed.
Wat nu???

Gr keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 apr 2009 09:40 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Ze moeten alsnog maar eens een lijnmeting doen. Het kan niet zo zijn dat de buren ruim 3km dichterbij zitten dan jij, dan proberen ze maar het andere kabelpaar.
Want hier is dus iets goed mis.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 apr 2009 09:50 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Ola

Denk ik ook Henk.
Ben nu al 6 maanden bezig en ik wil en zal het niet opgeven .
En er zit ook wat mis maar dan zoek je toch samen naar een evt oplossing.
Maar probeer niet vol te houden alles is goed meneer u heeft het getroffen.
Bedankt voor je steun en meedenken.
Gr Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 apr 2009 11:41 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Vraag KPN om een viertelmeting te doen,dan weet je namelijk exact wat volgens hun de afstand tot de centrale is en waar je dan adhv je verbinding op uit behoort te komen of bij in de buurt hoort te komen.

http://m.blog.hu/pi/pilu/image/internode-adsl2-distance.jpg


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 apr 2009 12:27 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Hoi
Naar aanleiding van het plaatje hierboven zou het behoorlijk sneller kunnen hier.
Maar Ik vind dat ook dat webcare de gelegenheid moet hebben om het rustig op te kunnen lossen (aansturen)
Want zonder deze steun was ik nooit zover gekomen.
Dus als ik het goed begrijp een meting mer Annet bij diverse buren of straat
Een viertelmeting en ergens anders hoorde ik kijk met een acterna 3000 .
Wederom prettige naadloze dataverbinding gewenst.
Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 151 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling