Citaat:
Wellicht om met de nieuwe firmware de gebeurtenislogboek weg te halen uit de Thomson RG's, dit werkt verwarrend voor degene die de meldingen niet kunnen interpreteren
Doen Marcel, weghalen die brandmelders,
KPN kan deze gegevens blijkbaar inderdaad niet interpreteren.
Niet zo vreemd natuurlijk, maar daar was er dacht ik een forum als dit om kennis te delen. Teleurstelling alom dus.
Ik had nog een vraagje over het feit of het normaal is dat er zon'n 5.000.000 FEC (5 miljoen) errors in een paar uur tijd optraden, maar dat zal ook wel niet belangrijk zijn. Ook maar afschakelen die functie.
En overd S/N verhouding van 8dB die mij toch wel erg laag voorkomt op een afstand van 500m van de centrale, durf ik al helemaal niet te beginnen.
Stelling KPN:
We disconnecten al onze brandmelders in onze gebouwen, dan onstaat er ook geen brand meer.; lachen met dit bedrijf.
Ander vraagje, misschien niet voor deze draad, maar gisteren ontving ik een offerte van KPN voor IPB Basis.
Weet iemand waarom ik 10 EU per maand moet betalen voor het behoud van mijn bestaande (KPN) telefoonnummer?
Als dat correct is, dan einde verhaal IPB wat mij betrteft, en stel ik dat modem per ommegaande beschikbaar aan de "wetenschap" nl aan dit forum. (Wel na ontvangst van een borg, want ik heb het modem ook maar (ongevraagd) in bruikleen schijnt het.
vr groet , Leo
PS. Ik wist niet eens dat Webcare een officiele KPN policy was om klanten vragen in Fora te beantwoorden. (Ik was ook maar een simpele happy gebruiker tot nu toe

.
Een prima initiatief lijkt me, maar dan moeten ze ook wel inhoudelijke antwoorden kunnen geven; en daar lijkt het nog even aan te schorten. Weet iemand toevallig wat het mandaat is van deze dienstverlening? en waar deze te vinden is? Op KPN.com wordt er met geen woord over gerept.