Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 24 nov 2024 20:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 17 jan 2008 21:50 
Offline

Geregistreerd: di 25 sep 2007 22:21
Berichten: 18
Daar zijn we weer.

Het probleem lag erin dat de bestelling in 2 systemen verwerkt moet worden: die van HetNet en die van KPN. In de eerste stond de bestelling wel (maar vastgelopen), in de tweede stond helemaal niets.

De oplossing is nu dat er een formulier wordt ingevuld waarmee de bestelling is geannuleerd, en als dat is verwerkt (verwachting: 5 werkdagen oftewel 1 kalenderweek), dan kan ik opnieuw bellen om te bestellen.

Dus nu maar een weekje wachten om te mogen bestellen... :roll:
Met de aantekening om dat dan telefonisch te doen, en niet via internet.
Ik heb overigens wel meteen laten aantekenen dat ik bij die nieuwe bestelling dan ook nog steeds van de actievoorwaarden van 11 december gebruik wil maken (eerste 6 maanden 10 euro korting)...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 17 jan 2008 23:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Het is toch niet te geloven......
Nu moet je weer een week wachten om opnieuw te kunnen bestellen.

Als je het eenmaal hebt ga je dat doen met de betalingen...... :wink:
Dan vertel je tegen de boze KPN medewerker dat je graag wilt betalen maar dat je dat met 2 systemen doet.
En dat hij volgende week nog maar eens moet bellen omdat ze 5 dagen moeten wachten.....

Zou dan je scherm wel binnen één week op zwart staan of duurt dat ook 4 maanden..... :wink:

Ik begrijp dit echt niet meer hoor.
Natuurlijk is het waar maar het is bijna niet te geloven.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 09:37 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Je moet niet vergeten het is HETNET, administratief zwaar en zwaar pet, iedereen daar werkt langs elkaar en zo kan het maanden duren. :shock:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 13:42 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Wat ik niet snap, is dat planet, hetnet noem maar ze maar op allemaal onderdeel zijn van...kpn, dus je zou verwachten dat systemen op elkaar zijn afgestemt.

Maar henk.w heeft wel gelijk dat hetpet 8) de kroon wel spant met slordige administratie.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: HetNet en IPTV ?
BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2008 21:16 
Offline

Geregistreerd: di 25 sep 2007 22:21
Berichten: 18
The soap continues...

Op 25 januari nam ik contact op met de helpdesk van HetNet.
Er zat een fout in het bestelsysteem :roll:
Maar op die vrijdagavond kon er niets aan gedaan worden.
Maar men bezwoer mij dat het op zaterdag wel zou kunnen. Beltijd: 8:37 à 45 c/m

Op 26 januari weer teruggebeld.
Wat bleek: het formulier met de annulering was na 9 dagen nog helemaal niet uitgevoerd. :evil:
Ik ben toen op een vriendelijke manier 'een beetje ontstemd' geworden.
Uiteindelijk 3 medewerkers aan de lijn gehad en 27:08 aan de lijn gehangen à 45 c/m
De laatste medewerker gaf aan dat de annulering nu echt snel zou plaatsvinden.

Op 28 januari (vandaag dus) bleek dat de laatste medewerker woord had gehouden: mijn status in het systeem was weer clear.
Dus kon ik bestellen. Zo gezegd zo gedaan. Binnen 5 werkdagen zou ik een bevestiging moeten ontvangen.
(Komt die niet, dan ga ik van het weekend maar weer eens bellen...)
Opnieuw 11:26 minuten aan de lijn gehangen à 45 c/m.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re:
BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2008 22:15 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
Henk.W schreef:
Je moet niet vergeten het is HETNET, administratief zwaar en zwaar pet, iedereen daar werkt langs elkaar en zo kan het maanden duren. :shock:

niet alleen het net is administratief hopeloos, de rest van de kpn ipb delen werken ook zwaar hopeloos.

de enige waar ik nog geen klachten over heb is de net nieuw aan geworven Telfort
maar gezien kpn al meerder bedrijfen heeft verpest zal dat hier ook wel gaan gebeuren.

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: HetNet en IPTV ?
BerichtGeplaatst: di 08 apr 2008 22:08 
Offline

Geregistreerd: di 16 okt 2007 19:03
Berichten: 35
Sinds 31-maart kunnen wij ook voor Hetnet klanten in de Primafoon Interactieve TV aanvragen! En ja, je krijgt dan de nieuwe HDTV-STB met HDMI.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: HetNet en IPTV ?
BerichtGeplaatst: di 08 apr 2008 22:31 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Klopt, dan zal het erom spannen. Ik las vanavond in het i-tv forum zelf en bericht van pascal dat bij een bestelling nu het erom zal spannen of je de nieuwe stb krijgt ja of nee.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: HetNet en IPTV ?
BerichtGeplaatst: do 12 feb 2009 16:01 
Offline

Geregistreerd: di 25 sep 2007 22:21
Berichten: 18
Nog even een laatste melding.

Na maanden aan het lijntje te worden gehouden over de datum waarop ook IPTV bij mij in de wijk kan worden aangeboden, heb ik de knoop doorgehakt. Ik wacht niet langer op IPTV. Het contract met HetNet en Digitenne wordt niet verlengd, en ik stap volgende maand over op de kabel. Einde oefening voor KPN. En vooral ook: eigen schuld.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: HetNet en IPTV ?
BerichtGeplaatst: do 12 feb 2009 17:16 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
aswnl schreef:
en ik stap volgende maand over op de kabel.


Op dit forum staat een stukje(s) die ik heb geschreven over ziggo waar ik grote problemen mee hebt, als je denkt dat het overstappen naar de kabel appeltje-eitje is, vergeet het maar! ik mocht vrolijk 6 weken wachten op mijn digitale tuner en de snelheid zou 20mb moeten zijn maar die is zo onstabiel dat ik soms op 1mb uitkom ipv de beloofde 20 :evil: dat was voor mij de reden niet langer door te gaan met zaggo...ik bedoel ziggo :mrgreen:


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: HetNet en IPTV ?
BerichtGeplaatst: do 12 feb 2009 18:15 
Offline

Geregistreerd: di 25 sep 2007 22:21
Berichten: 18
UPC heet de overstapfirma. De apparatuur heb ik inmiddels al in huis, die kon ik direct meenemen.
Vanaf aanstaande maandag (digitale) TV en internet via hen, en komende maand volgt dan nog de telefoon i.v.m. nummerbehoud. En dan is het bye bye zwaai zwaai KPN.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling