Ik ben vandaag echt keidruk geweest dus niet de tijd gehad om het volgende te schrijven.
vanmiddag ging de mobiel af en aan de lijn ziggo, de vraag was of de klacht was afgehandeld. Ik heb uitgelegd dat er helemaal niets is opgelost en dat ik van plan was vanavond nog per mail de opzegging te doen via het 7 dagen zicht termijn. In de medewerker zijn laatste poging mij als klant proberen te houden deed deze een aanbod (zit goed nou word die leuk
) ik kreeg...20 euro korting op de factuur
Natuurlijk heb ik deze medewerker smadelijk zitten uitlachen wat da`s natuurlijk een aalmoes die hij mocht houden. Ik heb gezegd dat hij de rekeing mag kwijtschelden plus geen kosten zolang die decoder (+die gratis decoder) niet aanwezig zijn en wij geen digital tv kunnen kijken. Hij zou hierover nog terug bellen vandaag, maar u raad het al niets.
Morgenochtend heb ik wat meer vrije tijd en zal ik mijn allerallerlaatste poging doen nog iets te bakken met dit ziggo verhaal, maar als het morgenochtend niet lukt is het einde-exit gezien ik te weinig tijd hebt om hier veel tijd in te steken.
maar jullie zullen het met mij eens zijn, zo`n pakket afleveren en dan 20 euro korting aanbieden, dat lijkt bijna 1 april
Groet Marcel.