Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 16:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 20 jan 2009 15:25 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Leocort schreef:

Alles weer op de oorspronkelijke plek geplaatst en aangesloten. En geen enkel probleem meer gehad. Ja, als je belt dan loopt de snelheid, soms, schrikbaren, terug.

Ik kan me voorstellen dat de leverancier van de dienst natuurlijk aansluitingen wenst zo dicht mogelijk bij het aansluitpunt. Maar er wordt altijd éé'rst gewezen naar de installatie van de consument terwijl er nog zoveel achter zit van de leverancier dat óók wel eens niet in orde kan zijn.

Ik bespaar zeker niet op dit soort bekabelingen. Er hangt te veel vanaf. Sinds de laatste opknapbeurt thuis is alles ook nog eens, gescheiden van elkaar, dubbel uitgevoerd. Dus 2 aderparen in gescheiden kabels voor line in en hetzelfde voor tel.

Het probleem ligt niet altijd bij de afnemer van een product. Er zijn 2 partijen betrokken. Vandaar dat ik mijn vraag stel.


Hallo Leocort,

Inderdaad kan het zijn dat juist in uw huis wel alles netjes is aangesloten en dat het inderdaad zonder kraken, piepen, echo's en ruis werkt. De KPN monteur zou het ook zo aangesloten kunnen hebben. Dan is deze aansluiting voor uw huis het juiste.

Ik las dat u problemen had met het bellen en het internetten tegelijk. Dit kan veroorzaakt worden door niet de bekabeling maar door de haalbare bitratie die mogelijk naar uw woning toe. Dit kan leiden tot wegvallen spraak tijdens internet. Dit kunnen we voor u nakijken door te mailen met webcare@kpn.com. Geef uw Adres gegevens op en we kunnen u gelijk antwoord geven van dit probleem.

Ben blij te horen dat u niet bespaart op kabels. En dat u zorgvuldig te werk bent gegaan om alles netjes uit te voeren. Dat zouden meer mensen mogen doen.

Uw mening over dat er meestal meerdere partijen betrokken kan zijn, daar kan ik u gelijk in geven. Het hoeft niet altijd de gebruiker te zijn. Ook producten en netwerk kunnen een rol spelen.

Met vriendelijke groet,

Stef

KPN Webcare Team

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Laatst bijgewerkt door KPNwebcare2 op do 24 sep 2009 15:55, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 20 jan 2009 17:10 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
sjf.okken schreef:
De verhalen hier kloppen degelijk. Het antwoord op de vraag: "maakt het uit welke kabel" is ja.


Dit was de vraag dus niet!! :D maar "lengte van kabel tussen experiabox en telefoon"

En hier hoef je echt geen cat5 te gebruiken! Echt zonde van je geld!!! :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 20 jan 2009 17:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Flappie schreef:
sjf.okken schreef:
De verhalen hier kloppen degelijk. Het antwoord op de vraag: "maakt het uit welke kabel" is ja.


Dit was de vraag dus niet!! :D maar "lengte van kabel tussen experiabox en telefoon"

En hier hoef je echt geen cat5 te gebruiken! Echt zonde van je geld!!! :lol:


Hallo Flappie,

De vraag: Lengte van kabel tussen EB en TEL ( incl. Kwaliteitsgarantie is <25 Meter )

En dat antwoord over Cat5 heb ik ook niet gegeven ( zie onder. ).
"Het gebruik van een ronde of platte kabel van de Experiabox naar Telefoon maakt niet veel uit".

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 20 jan 2009 20:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 27 sep 2007 21:12
Berichten: 74
Woonplaats: Amsterdam
Stef,
dank je. Ik heb op geen enkele kabel/bedrading etc bespaard door goeiekoop spul te komen. Altijd komen de problemen naar je toe. En je gebruikt het toch zolang dat een paar centen niet uitmaakt.

Ik ondervind op dit moment geen echte hinder van dat induiken van de snelheid met bellen. Maar houdt het adres wel in bewaring voor als het weer voorkomt.

Nogmaals merci, Leo.

_________________
Denk je ff over te stappen van ADSL en Telefonie (een sneltrein)
Kom je in een IPB omgeving waar bij de minste tegenwind (bellen) je beter naar de kroeg kunt gaan dan internetten.
En het is nog lekker ook, een pilsje bij de pieper.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling