Marcel,
Ik heb eveneens de Motorola 1960 ontvanger via een scartkabel aangesloten op de tv, maar als ik het Teletekstknopje op de witte iTV afstandsbediening gebruik gebeurt er niets, behalve dat het rode ledje op de ontvanger even oplicht..Gebruik jij voor de Teletekst wel het knopje rechtsonder op de afstandsbediening van iTV, of activeer je dat ook alleen met de afstandsbediening van de tv?
Voor wat 5-1 geluid betreft: Ik heb mijn Motorola met een optische kabel (zo'n glasvezelkabeltje) aangesloten op de audio-receiver van mijn Home Cinema. Hiermee kan ik een fraai surround geluid van de tv weergeven. Maar dan moet je natuurlijk wel een optische ingang op je AV-versterker hebben. Tip: wel eerst het zwarte rubber dopje van die optische uitgang op de Motorola verwijderen, want anders krijg je de kabel er niet in..
Inderdaad gaat het scrollen door de digitale tv-gids niet snel, waardoor het gebruik van deze gids voor mij niet echt handig is..
Ik ben benieuwd wat die grote update in december in petto heeft..Hopelijk komt die update beschikbaar voor alle abonnee's, of zou het uitsluitend weer een koppelverkoop worden voor nieuwe contracten..?