Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 28 apr 2025 17:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: mailbox zoek.
BerichtGeplaatst: za 04 okt 2008 18:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 31 dec 2006 12:41
Berichten: 70
Woonplaats: a/d kust in Zuid Holland
Na de omzetting van InternetPlusbellen Lite naar InternetPlusbellen Basis (ik kom van planet!)
op 29 september jl., is een mailbox van ons niet meer te bereiken en kan ik er ook niets mee verzenden.

Heb vandaag al bijna 2 uur aan de telefoon gehangen met 0900 0244 maar het duurde na de tweede persoon zo ontzettend lang
dat ik niets anders kon doen dan ophangen, omdat we nog wilden eten....
(Tweede keer werd ik er spontaan af geknikkerd na 15 minuten en nu net heb ik weer 20 minuten gehangen)

Het gaat om het reanimeren van een mailbox....

Ik word er helemaal gestoord van.

Echt waardeloos want ik heb via dat mailadres diverse dingen lopen die nu niet meer te traceren zijn.

Wanneer kan ik nu het beste bellen?
Iemand van de insiders een idee?

Alvast erg bedankt voor info.

vr. groet,
koor.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mailbox dood
BerichtGeplaatst: za 04 okt 2008 20:22 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Dit probleem is algemeen bekend binnen kpn, ik zit al RUIM 4 weken te wachten dat ze 2 zoekgeraakte mailboxen van mij terug zetten. De afdeling die dit moet doen (im dacht safe en restore) is of overbelast of zijn met iets anders bezig. Ik baal er ook ontzettend van maar je loopt steeds tegen de beroemde betonnen muur aan. eerste lijners kunnen niets anders doen dan een formulier aanmaken en door sturen naar de desbetreffende afdeling.

Ik heb de topic tittel aangepast omdat het woordje "dood" niet echt passend is.


Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mailbox zoek.
BerichtGeplaatst: za 04 okt 2008 21:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 31 dec 2006 12:41
Berichten: 70
Woonplaats: a/d kust in Zuid Holland
Marcel, ik begrijp dat je de titel hebt aangepast.
Had het ook anders moeten formuleren.
Dus jij bent ook al een tijdje bezig....
Dat belooft wat.
Het ergste vind ik, dat deze mailbox belangrijk voor me is wat betreft eventuele inkomsten.
Ik fotografeer en heb die mailbox in gebruik genomen om wat klanten te werven....
Ze kunnen dus foto's bestellen bij me. Dat loop ik nu mis.
Maar ja, we gaan moedig voorwaarts, morgenochtend om 08.00 uur maar weer proberen.

:(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mailbox zoek.
BerichtGeplaatst: za 04 okt 2008 22:03 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Dan gana we weer naar het woordje "compensatie" als straks uw mailbox weer goed staat en u kunt aantonen doordat dit een kpn fout betreft u een schadevergoeding kunt afdwingen, dit kan via klanten reacties mits aantoonbaar(!) oplopen tot 100rden euro`s :wink:

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mailbox zoek.
BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2008 00:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Een compensatie van 100-en euro's omdat een mailbox weg is?
Lijkt me niet te gaan lukken.....
Een forumlid die 5 weken zonder verbinding zat kreeg 50 euro.
We praten over een consumenten product dus zakelijke gemiste inkomsten claimen en zinloos. Helaas.

Maar Koor, kan je jouw klanten niet mailen dat je een ander adres hebt?
Je hebt toch wel een ander mail-adres mag ik aannemen?
Overweeg een e-mail adres welke niet provider gebonden is, daarmee kan je dit soort problemen misschien voorkomen.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mailbox zoek.
BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2008 14:43 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 31 dec 2006 12:41
Berichten: 70
Woonplaats: a/d kust in Zuid Holland
Robert (sorry, maar heb sinds kort een Mac en weet het accent grave nog niet te vinden :( )

Ik heb inderdaad een gmail adres, heb dat al doorgegeven aan diverse mensen.

Schadevergoeding, och ik zit er niet direct op te wachten, ik wil mijn probleem opgelost zien.

Vanmorgen gebeld en had bijzonder snel contact met een medewerker.
De mailbox is gereanimeerd.
Wel moest ik mijn wachtwoord wijzigen in "mijn gegevens".
Dat heb ik gedaan, hetgeen tot twee keer mislukte; kreeg een foutmelding.
Derde keer lukte het.
Hierna getest of ik bereikbaar was, helaas niet dus.
Kan wel berichten verzenden...
Dus het begin is er. :?

Vanmiddag maar weer gebeld, na diverse handelingen te hebben verricht op aanwijzing van de medewerkster nog steeds niet goed.
Schijnt dat er een blokkering op zit. De medewerkster kon de blokkering niet opheffen helaas.

Begin a.s. week zal een medewerker mij bellen om de blokkering op te heffen...

Tot zover de stand van zaken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mailbox zoek.
BerichtGeplaatst: ma 06 okt 2008 12:05 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Gezien het belang (inkomsten) is er eigenlijk maar een advies,en dat ook vandaag opnieuw weer aan de lijn hangen want de mensen verzuipen deels en het risico is dat je dan opnieuw zit te wachten.Verder is het zo dat men idd best met een compensatie over de brug mag komen want deze hele upgrade/downgrade actie is leuk gebracht in de media,de afhandeling laat opnieuw zien dat KPN intern de zaken niet voor mekaar heeft :!:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mailbox zoek.
BerichtGeplaatst: ma 06 okt 2008 12:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik heb ook met gereanimeerde mailboxen te maken gehad, duurde langer dan 24 uur helaas.
En waarom niet alle mailboxen tegelijk terug waren begreep ik toen ook niet.

Ik kreeg wel een kleine compensatie waardoor ik bijna een jaar gratis gebruik kan maken van "E-mail Only Plus".

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mailbox zoek.
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 16:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 31 dec 2006 12:41
Berichten: 70
Woonplaats: a/d kust in Zuid Holland
Zojuist gekeken op Windows Mail en jawel hoor: De berichten stromen binnen :D
Ben niet gebeld door een medewerker, was wsl niet nodig.
Probleem is opgelost!

vr. groet,
koor.

Vergeet er bij te vertellen dat ik de vriendelijkheid en deskundigheid van alle medewerkers van 0900 0244
die ik aan de lijn heb gehad bijzonder goed vond!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mailbox zoek.
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 19:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Fijn om te horen dat uw probleem is opgelost. Ik zet een slotje op dit topic.


Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling