Ik heb hem gevonden, maar als ik de link hier plaatst en ik druk erop krijg ik steeds "page not found" heel vreemd dus ik leg het anders uit. Ga naar
http://www.sitecom.com vervolgens kiest u boven voor "customor support, dan kiest uit de lijst van product groep "wirreless networking", dan eronder voor "wl-160. Klik op zoek en dan komt u op een andere pagina. Ongeveer in het midden ziet u staan "veelgestelde vragen" klik hier en ziet in de volgende pagina beetje onderin op de 3rde regel staan "Mijn draadloze internetverbinding is traag terwijl de verbinding tussen de PC's wel snel is." klik hierop en een kleine popup zal tevoorschijn komen met de volgende text:
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn draadloze internetverbinding is traag terwijl de verbinding tussen de PC's wel snel is.
In Windows 2000 en XP kan de standaard pakketgrootte voor draadloze netwerkkaarten problemen veroorzaken icm snelle internetverbindingen.
Draadloze verbindingen halen over het algemeen maar snelheden tot 8Mbps op internet, zelfs als de internetverbinding wel sneller is.
Om dit probleem op te lossen hebben we een utility programma op onze website geplaatst waarmee de pakketgrootte aangepast kan worden. De utility kan hier gedownload worden.
Lees de HELP informatie in de utility voor meer details.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Klik op het woordje "hier" en dan zal gelijk de download beginnen. vervolgens installeren en dan moet het probleem zijn opgelost. Laat u het nog even weten of het gelukt is?
Groet Marce.