Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 22 dec 2024 07:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: dagelijkse herstart
BerichtGeplaatst: za 16 aug 2008 10:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Maar moet je dan niet heel duidelijk van te voren dit melden bij KPN?
Dat je dit dus gaat doen?
Je stelt ze dus aansprakelijk voor het leveren van een "slecht product".
Doe je dit niet heb je toch kans op incasso-buro's en andere vervelende zaken?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dagelijkse herstart
BerichtGeplaatst: za 16 aug 2008 11:48 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
tja het verhaal er word aangewerkt ?
waar ken ik dat van?
geloof dat ze dat in denhaag ook vaak zeggen wij werken er aan
wanneer het dan klaar is?
dat is dan maar de vraag kan nog wel jaren duren
dus veel vertrouwen in wij werken er aan heb ik niet :D

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dagelijkse herstart
BerichtGeplaatst: zo 17 aug 2008 00:21 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Bedragen storneren ed daar ga ik nog maar 'ns even niet aan beginnen.
Ik wil het wel graag rustig en in een goede sfeer houden.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat de afdeling "webcare" hier van vindt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dagelijkse herstart
BerichtGeplaatst: zo 17 aug 2008 00:55 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Zoalsal aangegeven werkt webcare niet in de weekeinden maar van maandag to vrijdag. Met de wind mee zal er maandag hier wel een bericht van webcare verschijnen :D


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dagelijkse herstart
BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 08:13 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Zag gisteren een leuke reclame van XS4ALL !!!!!
Hier geven ze hoog op over hun stabiele verbindingen, "en als u 'n keer géén verbinding heeft, dan betaald u geen abonementskosten".
Dat wordt dus overstappen naar XS4ALL.
Nu maar hopen dat ze niet moeilijk doen bij KPN over opzeggen van het huidige abo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dagelijkse herstart
BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 10:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Maar bij Xs4All zit het ook een beetje in de prijs ben ik bang...... :wink:
Er zou een of ander tooltje moeten bestaan dat zodra je verbinding uitvalt, door schuld van de provider, er een vergoedingen-teller gaat lopen.

Ik had laatst een paar uur storing en kreeg zowaar €6 euro terug!
Mail wel eens met iemand van de helpdesk en hij vond dat ik daar recht op had.
Ik nog tegensputteren maar hij was onverbiddelijk, ik kreeg die €6 terug.... :D
Storing was heftig want zelfs TV viel uit.

Of een dagelijkse herstart onder de regel valt dat je geld terug krijgt denk ik niet.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dagelijkse herstart
BerichtGeplaatst: di 19 aug 2008 14:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
vankooten schreef:
Bedragen storneren ed daar ga ik nog maar 'ns even niet aan beginnen.
Ik wil het wel graag rustig en in een goede sfeer houden.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat de afdeling "webcare" hier van vindt.


Storneren is ook niet verstandig, het word namelijk bijgehouden door een automatisch systeem.
Als betalingen niet meer binnenkomen word automatisch het singaal geblokkeerd, en bent u als gebruiker nog minder blij.

Over uw probleem heb ik u een priverbericht verstuurd, op 3 augustus is er een probleem gemeld en hierop is een ticket
aangemaakt als deze gesloten is kunt u alsnog een ticket inschieten bij de technische dienst.

ik kan het proces helaas niet versnellen of iets dergelijks.

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dagelijkse herstart
BerichtGeplaatst: di 19 aug 2008 16:38 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Het proces hoeft niet versneld te worden oid.
Het staat nu zo vast als een huis.
Iemand heeft van deze ticket een "storing telefonie" gemaakt, omdat ik verteld heb dat deze dag tot twee keer toe tijdens een telefoongesprek het modem besloot te rebooten.
Aangezien het hier IPB betreft valt óók de telefoon uit (lekker moeilijk)
Ik heb dus helemaal geen telefoonprobleem.
Ik wil alleen maar dat deze ticket afgesloten wordt.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling