HORNY schreef:
RobF schreef:
Conclusie: er is dus geen oplossing, zolang de KPN de boel te erg heeft dichtgetimmerd
(het gaat maar om een EB-Firewall uitschakelen, niks meer, niks minder)
Ik hoop echt dat er nog iemand is die hoop kan geven
de oplossing is al eerder gegeven proberen een siemens experianbox te bemachtigen
via marktplaats moet dit wel gaan lukken
in de siemens box kan je de firewal uit zetten en is het wel mogelijk om met game servers in de lucht te komen
ik zelf heb dit zelfde gedaan om mijn black hawk down server joint ops server en cod 4 server aan de gang te kunnen krijgen
en dit wou op geen enkele mogelijkheid met de speedtouch lukken
heb een siemen aangeschaft en na enig gepiel was ik er klaar mee firewall uit en gamen
ik heb nog enkele siemens boxen liggen dus als je belang heb geef mij maar een berichtje dan
@HORNY,
Bedankt voor je meedenken
, maar dit is eigenlijk niet de oplossing zoals die moet zijn, omdat het gewoon moet werken met de Speedtouch Experiabox.
Er is blijkbaar wel meer mogelijk met de "grijze Siemens", maar daarentegen lees ik ook berichten dat er juist weer problemen kunnen ontstaan met IPTV, wat ik er, naast IPB, ook bij heb!.
Maar indien KPN z'n poot stijf blijft houden (ik heb hier met KPN tot in den treuren over gebeld, gemailed etc.
), wil ik toch het "risico" gaan nemen. Bij KPN zal ik waarschijnlijk bot vangen om het verzoek een "grijze Experiabox" op te sturen (of niet Dhr. P. Daas, ik hoor het graag via het forum of PM), dus zou ik wel willen weten wat je ervoor vraagt, aangezien je er nog een paar had liggen, toch?