Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 25 nov 2024 14:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: FilmDirect
BerichtGeplaatst: ma 21 jul 2008 22:44 
Offline

Geregistreerd: wo 18 jun 2008 13:37
Berichten: 130
Hallo,

Ik heb vanavond voor de eerste keer een film gehuurd bij FilmDirect. De procedure verliep eenvoudig.
Het viel me echter op dat de film bijhoorlijk veel haperde (stokte). Dit fenomeen ben ik wel gewend bij I-TV, maar het was nu zeker om de drie-vier minuten dat de film een fractie van een seconde stllstond. Is dit normaal? Waar heeft dit mee te maken? Hebben andere FilmDirect gebruikers ook deze ervaring?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: FilmDirect
BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008 01:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Lexibel schreef:
Hallo,

Ik heb vanavond voor de eerste keer een film gehuurd bij FilmDirect. De procedure verliep eenvoudig.
Het viel me echter op dat de film bijhoorlijk veel haperde (stokte). Dit fenomeen ben ik wel gewend bij I-TV, maar het was nu zeker om de drie-vier minuten dat de film een fractie van een seconde stllstond. Is dit normaal? Waar heeft dit mee te maken? Hebben andere FilmDirect gebruikers ook deze ervaring?


Op het moment dat u veel last heeft van haperingen of stotterend beeld, kan het probleem zich in de bandbreedte bevinden,
het beste wat u kunt doen is even contact opnemen met de helpdesk van interactieve tv, en daar de situatie even uitleggen.
De collega's zullen dan uw bandbreedte testen, en het probleem dan evt. doorsturen naar de technische dienst.

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: FilmDirect
BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008 09:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
KPN Webcare?

Is dat nieuw?
Wel een goed initiatief dan, het werkt echt.
Andere providers doen het ook al een tijdje en vraag me niet waarom gewone helpdesk medewerkers zelden iets voor elkaar krijgen maar deze webcare mensen wel.... :wink:

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: FilmDirect
BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008 16:20 
Offline

Geregistreerd: wo 18 jun 2008 13:37
Berichten: 130
Ik heb vanmorgen met de KPN Klantenservice gebeld...
Hun antwoord was, dat het probleem bekend is bij KPN, maar dat er nog geen oplossing voorhanden is...Ook werden de huidige onderhoudswerkzaamheden benoemd als mogelijke oorzaak. Mijn bandbreedte (IPB Light) werd als voldoende beschouwd. Het advies was om het verloop af te wachten en over een maand te zien of het probleem is opgelost....

Inderdaad KPN Webcare? Kun je die rechtstreeks benaderen?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling