Heb een unieke naam en een unieke inlogcode. Ook het overzicht van verbindingen geeft de juiste verbinding aan.
Terugkomend op het orginele probleem:
Als ik echter een site aanroep in mijn browser d.m.v. een IP adres krijg ik wel verbinding, maar zodra in het opdracht venster een naam verschijnt krijg ik dat het betreffende adres niet toegankelijk is.
Ik kreeg ook info over het pingen onder DOS, en hier geldt ook hetzelfde verhaal: IP adres correcte reactie, WWW adres geen reactie.
Aanvulling:
In de Eigenschappen van de netwerkverbindingen vond ik een instelling "Microsoft TCPIP Versie 6" die ik verder niet thuis kon brengen en waarvan ik niet weet wanneer deze ingevoerd is. Na uitschakelen hiervan werkte de automatische IP toewijzing van de PC in een netwerk weer na het uitschakelen van de handmatige instellingen.
Nu de rest nog.
Aanvulling: ipconfig /displaydns geeft: Kan DNS-resolvercache niet vinden (inmiddels opgelost en weer terug maar het probleem blijft)
Kan dit toch uiteindelijk een Experiabox probleem zijn?
Zelf denk ik van niet want deze communicatie vier ik via een andere PC verbonden met dezelfde Experiabox. Dus XP???????