vandaag om 13.00 uur nog geen internet, dus maar weer bellen. Ik krijg iemand aan de lijn bij debiteuren beheer en die begint mij schoolmeester-gewijs de les te lezen. Ik kordaatheid leg ik tot in detail uit wat er allemaal gebeurt is. Tijdens dat gesprek plop ineens mijn internet weer op en stromen de mails binnen. Hij zegt " uw verbinding doet het weer u moet 2 juni het maar uitzoeken met de klanten reactie afdeling van planet" ik stem daar in toe en vraag gekscherend of ze dan ook ECHT gaan bellen, want de laatste bel afspraak hebben ze gewoon maar laten liggen, kortom nog geneens gebeld(!) volgens hem behoor je een brief te krijgen als ze geen contact hebben kunnen krijgen, ook deze NIET gehad.
We hangen op en ga even wat andere dingen doen. Na een kwartier kijk ik nog eens, weer geblokkeerd! WAT? weer bellen en toen sprongen al mijn aders in mijn lichaam kapot van woede, die man wilde mij niet meer te woord staat en moest het maar uitzoeken met planet. Ik zeg: ja dat wil ik wel maar die verwijzen steeds terug naar jullie afdeling. ineens geen gehoor meer en word zonder enig woord naar planet door verwezen, u voelt de bui al hangen, die wilde niks, konden niks , ik MOEST bij de debiteuren beheer zijn.
Vanaf dat moment werd het krankzinnig, planet flikkerde de haak er gewoon op, debiteuren beheer bleef over en over naar planet verwijzen. De laatste persoon bij planet zei uit het niets, en ik citeer: meneer, wat wilt u nou? ik heb geen oplossing zoek het lekker uit!. Het ging dus totaal fout. wat moest er nu gebeuren oké komt die: debiteuren beheer moest een nieuwe case nummer hebben van planet, dat houd in dat er een klacht is en deze niet is afgehandeld, die moet doorgespeeld worden naar debiteuren beheer en die activeert je lijn weer. Hoe simpel kan het zijn??
Nee, dat liep langs elkaar heen en daarom liep alles de soep in. Door die grove toon van die planet medewerker was ik het zat, ik ze": als jullie mij als een stuiter bal blijven gooien van de 1ne naar de andere afdeling bel ik jullie helemaal gek! ik bel weer met debiteuren beheer op een 010 nummer in ineens...ja meneer u heeft een case nummer binnen uur werkt het weer. Ik hang op en 10 min later voila werken die handel.
wat is nu de bedoeling, en GROOT aantal facturen zijn door technische mankementen op een incasso stop gezet en niet geïncasseerd, bij het achterlijke kpn denken zei dat ze nu alsnog alles gaan krijgen, ik heb ook gezegd dat ik best wil betalen, maar waar zit het woord compensatie? NERGENS, en dat pik ik niet, zou mooi worden, maanden met gezeik en gezeur gezetten, 10-tallen monteurs over de vloer, daardoor verloor mijn vrouw veel werk en dan doodleuk nog alles betaald willen hebben ook.
Weet je wat het toppunt is van arogantie? een medewerker van debiteuren beheer die doodleuk stelt dat alle klachten hier, bij vara`s kassa en tros radar uit de dikke duim zijn gzogen, echt, mijn broek zakte van verbazing naar beneden! Ik vertelde hem een verhaal van een vrouw die 3 maanden zonder telefonie heeft gezetten en smpelweg werd belazert door kpn. Deze mevrouw heeft het toen bij de rechter laten komen en kreeg gelijk. Per dag dat het NIET werkte moest kpn 500 euro betalen, en wat denkt u? diezelfde avond werd het gefixt, is geweest bij vara kassa destijds eind 2007. en dan wil zo`n fladdrol van een debiteuren beheertje nog koud gaan vertellen dat van alle klachten niks waar is...yeah right!
Ik heb vanmiddag gelijk gebeld met mijn rechtsbijstand en die zijn er startklaar voor, op 110% dat ik het win en zeker niet de volle mep hoeft te dokken. Ze denken echt dat ze bij bij kpn met mij een debiel hebben gevonden die het wel gaat slikken...fout! als moet ik via gerecht vechten tot de laatste snik maar ik kan aantonen dat kpn de foute partij is geweest. Nota bene een bel afspraak maken en deze nog geen eens nakomen, moet ik dan daarna als een loops hondje er achteraan bellen of ze mij alsjeblieft te woord willen staan? dacht het niet! afspraak is afspraak, ik zat te wachten keurig van 15.00 uur tot 20.00 uur, geen brief niks, en da mij op deze manier behandelen vind ik te schofterig voor woorden. Hier is het laatste woord nog niet over gevallen

.
Marcel.