Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 22 dec 2024 06:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 31 maart 2008 12:16 

HOI
hoe kan ik het beheer van een thomsen 780 over nemen van kpn
ik heb geprobeert een aantal poorten te openen 2 progammas zijn wel gelukt en van 2 spellen krijgt ik het niet voor mekaar wie kan mij helpen

groetjes bart

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 31 maart 2008 12:54 
Site Admin

voor alle duidelijkheid: het totale beheer is niet over te nemen van kpn. het lezen van diverse topics op dit forum had die vraag al beantwoordt.
om wellicht te kunnen helpen met die 2 andere programma's zal toch wel meer info hierover moeten geven.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 31 maart 2008 13:41 

jwagenaar schreef:
voor alle duidelijkheid: het totale beheer is niet over te nemen van kpn. het lezen van diverse topics op dit forum had die vraag al beantwoordt.
om wellicht te kunnen helpen met die 2 andere programma's zal toch wel meer info hierover moeten geven.
ventrilo en sam broadcaster zijn wel gelukt om ze toe te voegen en werkent te krijgen maar delta force dagger en extreme wel de nummers toegevoegt maar ze kunnen toch niet inloggen
groetjes bart

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 02 apr 2008 20:32 

Ik ben bang dat je het niet gaat lukken om DF taskforce of DFxtreme te hosten .. Ik heb zelf namelijk 2 jaar geleden de thomsen router gehad en ben ongeveer een maand of 6 met iedereen die ik ken en ook hier op het forum bezig geweest om de juiste poorten te openen .. heb uiteindelijk na heeeeeeeeel veeeeeeel gezeur bij planet de oude siemens box van planet gekregen en had mijn server binnen 5 min online na mijn mening is het gewoon niet mogelijk om deze poorten te openen in de thomsen box .. het is al weer een tijdje geleden en ik weet dat er een aantal nieuwe firmwares zijn geweest voor de thomsen box dus mischien kan het nu wel ..Ik hoop voor je dat ik het mis heb .. ik kon trouwens ookzonder problemen ventrillo en Teamspeak hosten. dus de manier van poorten openen was wel degelijk goed ...

rut*DFR*

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]