Gottfriedjuius schreef:
Ik wil jullie deel genoot maken wat mij vandaag overkomen is......
Vorig jaar in oktober krreg ik na een half jaar "gedoe" eindelijk snel surfen en bellen. Ik was al een half jaar bezig om dit voor mekaar te krijgen. Via tussenkomst van TROS collega's (RADAR) kreeg ik een begeleider toegewezen ( bij HetNet in Amersfoort) en die maakte alles voor mekaar vorig jaar oktober.
Alles ging een jaar lang "smoothless".
Todat ik vanochtend m'n mail via m'n HetNet account niet meer binnen kreeg. "Weg mailen" ging wel! En internetten ook.
De helpdesk gebeld en het bleek dat m'n account geblokkeerd was! Niemand weet waarom en door wie. Door mij zeker niet.
Enfin, de helpdesk kwam er niet achter en die verbond mij door met de administratie. Een aardige dame vertelde mij ook weer dat m'n account was geblokkeerd en HELEMAAL OPNIEUW aangevraagd moest worden..........
Enfin, dat zou wel eens een aantal dagen kunnen duren. Ik moest zoals dat kennelijk heet;"gereanimeerd" worden.
Dus daar gingen we, weer, "wil u in de telefoongids, wat is uw tel nummer enz. enz."
En u krijgt een brief en na een paar dagen een modem enz. Ik;"mevr. ik heb al een modem enz." De mevr. mompelde iets van dat nieuwe modem kan ik niet tegenhouden en dan stuurt u het maar terug........
Goed, na 45 minuten helpdesk a raison van € 0,45 per min. hing ik op.
Conclusie; de helpdesk mensen waren aardig en begripvol.
Maar wat denken ze bij het Net wat al dat gedoe hun wel niet kost, weer een modem enz.
En.......wat heeft het mij weer gekost omdat er bij HetNet iets administratief fout zit (zat).
Maar....nadat ik de tel. had neergelegd en ik nog even de mail controleerde , stroomde de mail weer binnen.!!!!!!
Ik ga de overbodige helpdesk tel. kosten terug claimen en de collega's van RADAR maar weer op de hoogte brengen, wellicht weer een aardig onderwerp in "slappe tijden"
pffffffffff hé,hé..........
Juul
O,ja, En nu maar hopen dat ik ook eens een rekening krijg per mail die ik kan lezen..........
Inmiddels is e.e.a. opgelost.
Nadat ik een brief schreef dat ik gecompenseerd wil worden voor de HELPdesk kosten, zijn deze op de rek. van november vergoed.
Nu de rek. per email nog leesbaar !!!!!!