Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 05:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: nieuws
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 16:34 
Offline

Geregistreerd: wo 22 aug 2007 10:56
Berichten: 25
Woonplaats: 's-Heerenberg
Vandaag de orderstatus nogmaals gebeld. Deze vonden het vreemd dat het nog niet gerealiseerd was, aanvraag was immers 9 augustus. Deze mevrouw heeft even navraag gedaan en heeft me toen doorverbonden. Deze meneer zag dat er bij planet iets fout was gegaan en heeft mijn order direkt doorgezet naar KPN. Hij verzekerde mij dat nu alles goed staat en dat ik binnenkort de brief ontvang. Ik zei hem dat de brief voor mij onbelangrijk was maar dat de order nu eens uitgevoerd werd. Hierop zei hij, dat hij dat hij er spoed bij gezet had en dat alles wel goed kwam. Eindelijk eens correct behandeld als potentiele klant, voelde me ook begrepen.
nu maar wachten tot de brief komt, houd julie op de hoogte.
Trouwens geen wachttijd bij de helpdesk deze middag direkt iemand aan de lijn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2007 16:45 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
neem van mij aan dat het bijzetten van "spoed" niemand sneller laat werken daar hoor.

dat spoed zeiden ze tegen mij ook, echter, je krijgt eerst weer die 7 dagen opzeg termijn, daarna krijg je de brief, wordt de lijn in orde gemaakt en daarna komt het pakket.

reken er maar op dat het vrolijk nog 4 weken zal gaan duren. erg jammer planet moest zich de ogen uit de kop schamen dat ze zo met nieuwe klanten omgaan :evil:

positief punt: uiteindelijk zal u i-tv krijgen en ervan genieten. ondanks alles blijft i-tv een top product voor weinig geld.


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 22 sep 2007 11:27 
Offline

Geregistreerd: wo 22 aug 2007 10:56
Berichten: 25
Woonplaats: 's-Heerenberg
Vandaag brief van planet gekregen order bevestiging (eindelijk).
Kijk ik naar mijn abbo zie ik in één keer staan IPB comfort + i-tv.
Dit was helaas niet mogelijk op mijn adres hadden ze me gezegd en zouden downgraden naar standaard. Dit staat ook al sinds 9 augustus bij mijn gegevens. Toch maar even gebeld, In de gevens bij planet staat hij goed maar bij KPN is niets bekend van een downgrade. KPN medewerker zij dat ik de order maar moest annuleren, denk er niet aan nu ik eindelijk een bevestiging heb.
Hij zij dat ik ook kon wachten tot ik aangesloten was en dan om laten zetten. Maar ik zei dat er zo iets als een jaar contract is, en dat bevestigde hij. In de gevens bij de administratie van Planet staat wel alles goed. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen.
Heeft iemand van jullie nog suggesties.
Of krijg ik nu na drie weken een brief met, Het door u aangevraagde is helaas niet op u adres mogelijk en wij hebben u order geannuleerd.
Hier ben ik bang voor.

MMVDA


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 22 sep 2007 13:41 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Stuur even een pm aan magik van het forum misschien kan die er iets mee doen.

Anders met KPN klantenservice bellen want Planet is klaarblijkelijk een beetje de weg kwijt :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2007 17:45 
Offline

Geregistreerd: wo 22 aug 2007 10:56
Berichten: 25
Woonplaats: 's-Heerenberg
vandaag ben ik gebeld door een uiterst vriendelijke dame van planet.
Zij had het een en ander nageken en vond dat het met mijn bestelling niet goed gelopen heeft.
Ik krijg mijn telefoonkosten naar planet vergoed, en als alles is aangesloten, zouden ze kostenloos een downgrade uitvoeren. De dame zij dat dit de beste oplossing was voor de downgrade, anders zou het mischien weer fout gaan.
Eindelijk hebben ze voor mij het licht gezien bij Planet.
Nu nog wachten op mijn Pakket

MMVDA


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2007 19:46 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Eindelijk ! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 25 sep 2007 00:25 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
hè hè..gefeliciteerd!!


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2007 11:44 
Offline

Geregistreerd: wo 22 aug 2007 10:56
Berichten: 25
Woonplaats: 's-Heerenberg
Vandaag is mijn lijn omgezet

Status: Cable connected
Line mode: G.992.5 (ADSL2+)
Maximum line rate: 12300 kbps (downstream) / 772 kbps (upstream)
Noise margin: 8 dB (downstream) / 16 dB (upstream)
Line attenuation: 15 dB (downstream) / 13 dB (upstream)
Output power: 22 dBm (downstream) / 11 dBm (upstream)

Ook maar even gebeld met orderstatus. Deze zeiden dat de order nu bij TNT lag, en dat hij binnen 4 dagen geleverd werd.
zou het dan toch gaan lukken.
Wij houden nu de postbode in de gaten


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2007 11:56 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
dat ziet er goed uit. :lol:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 06 okt 2007 14:53 
Offline

Geregistreerd: wo 22 aug 2007 10:56
Berichten: 25
Woonplaats: 's-Heerenberg
joepie
gisteren brief en pakket gekregen vanochtend geinstalleerd.
Te vroeg gejuichd opstarten fout 12
modem resetten nog maar een keer proberen, weer fout 12
Dan maar helpdesk bellen. Mevrouw zij er was een landelijke storing, moest maar even wachten. Maar ik heb me op dit forum goed ingelezen, en zij landelijke storing op mijn netwerk. Want fout 12 is dat hij geen verbinding met mijn netwerk kan krijgen. Mevrouwtje wist het niet meer en zij dat ik moest afwachten.
Zelf dan maar even aan de slag gegaan. Harde reset van mijn grijze experiabox gedaan, gewacht tot alles het weer deed. Daarna de mine tuner aangezet en hij starte gewoon door.
Wat ik tot nu toe gezien heb is het beeld perfect.
Zo zie je maar dat je aan dit forum meer hebt dan aan de helpdesk

Iedereen die me geholpen heeft met antwoorden wil ik langs deze weg bedanken
groeten mmvda


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2007 23:57 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
en hoe bevalt i-tv tot nu toe?


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 okt 2007 14:41 
Offline

Geregistreerd: wo 22 aug 2007 10:56
Berichten: 25
Woonplaats: 's-Heerenberg
i-tv bevalt nog prima. Beeld kwaliteit is gewoon goed.
Allen een paar keer vastloper in het menu gehad bij programma gemist.
Volgens helpdesk lag dit aan de software en we hebben samen een update gedaan.
Het gekke is dat hij dit om de twee dagen doet. Kan natuurlijk zijn dat er in mijn modem staat bij dhcp lease 2 days. Moet nu even wachten tot morgen dan weet ik het. Komt het probleem terug dan zet ik hem op altijd aan.

Groet MMVDA


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 26 maart 2008 17:33 
Offline

Geregistreerd: vr 18 aug 2006 21:15
Berichten: 61
mmvda,

Gefeliciteerd met je succes, ik hoop snel te volgen maar zie het even somber in.
Eerste bevestigingsbrief dateert van 18 feb 2008 met aankondiging levering binnen 4 weken.
Op 17/3 telefonisch gemeld dat ik nog niets ontvangen had. Ze zouden het melden.
Vandaag 26/3 ontvang ik identieke bevestigingsbrief gedateerd 21/3 met zelfde aankondiging, dus maar weer 4 weken wachten.
Vorige aanvraag zou handmatig afgewezen zijn wordt gemeld bij telefonische navraag. Meer kan de mevrouw van dat betaalnummer niet melden. Helaas valt vandaag ook telefonie weg (heb reeds IPB van Planet); VOIP lampje knippert permanent. Heb vermoeden dat er een relatie is.
Hier de gegevens uit mijn box. Ik zie wat afwijkingen, line mode bij mij is G.992.3.


Status: Cable connected
Line mode: G.992.3 (ADSL2)
Maximum line rate: 3074 kbps (downstream) / 517 kbps (upstream)
Noise margin: 29 dB (downstream) / 31 dB (upstream)
Line attenuation: 13 dB (downstream) / 12 dB (upstream)
Output power: 18 dBm (downstream) / 12 dBm (upstream)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling