Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 19 apr 2025 22:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 jul 2007 11:43 
Offline

Geregistreerd: vr 22 dec 2006 17:20
Berichten: 5
Ook bij worden kosten in rekening gebracht die dat niet behoren te worden. Het betreft de regio 0182. Heb een klacht ingediend, gisteravond, maar nog geen reactie ontvangen, vanwege het weekend denk ik.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 jul 2007 23:46 
Offline

Geregistreerd: do 21 dec 2006 12:42
Berichten: 20
Woonplaats: Goudriaan
Hans Peter schreef:
Ook bij worden kosten in rekening gebracht die dat niet behoren te worden. Het betreft de regio 0182. Heb een klacht ingediend, gisteravond, maar nog geen reactie ontvangen, vanwege het weekend denk ik.


Bij mij ging het om regio 0182 en 0184. Wellicht dat er ook nog andere regio's zijn waar het probleem speelt. Ik heb enkele dagen geleden al een klacht ingediend, maar nog geen (inhoudelijke) reactie gezien. Foute rekening is binnen twee dagen al afgeboekt. Daar laat men geen gras over groeien...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 aug 2007 19:32 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
jha schreef:
Maarten schreef:
@jha:wat bedoel je met onbetrouwbaar ? In welke zin resp kun je dat ook onderbouwen ? In het begin was dit zeker van toepassing,maar merk je nu geen stijgende lijn ?


Ik geef toe dat het de laatste tijd wel beter werkt, alhoewel ik er al sinds december 2005 gebruik van heb gemaakt en het in die begintijd bij mij goed werkte. Later ging het vaak flink mis maar inmiddels zijn er gelukkig verbeteringen te bemerken.
Dit gedoe met de facturering geeft echter weer nieuwe frustraties...


Kunnen jullie zeker je factuur (per mail) lezen! Ik nog steeds niet. Alles staat door elkaar.

Juul


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2007 07:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
geen probleem ermee


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2007 10:17 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
Haakmeer schreef:
geen probleem ermee


Hoe lees jij het dan? In welk mail programma enz. Heb je tips?


Juul


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2007 11:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Dit is al eens eerder besproken.... 8)

Maar ook ik heb er geen problemen mee om de factuur te lezen.
Heel fout natuurlijk maar ik gebruik gewoon Windows XP met (f)Outlook Express.
Deze combinatie is goed in staat om de factuur van Planet goed weer te geven.

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2007 12:56 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
Robèrt schreef:
Dit is al eens eerder besproken.... 8)

Maar ook ik heb er geen problemen mee om de factuur te lezen.
Heel fout natuurlijk maar ik gebruik gewoon Windows XP met (f)Outlook Express.
Deze combinatie is goed in staat om de factuur van Planet goed weer te geven.

M.v.g,
Robèrt


Ok Robert,

ik gebruik m'n MAC en het mailprogramma. Moet toch eigenlijk geen probleem zijn. Zijn er hier nog meer MAC gebruikers die de rekening niet kunnen lezen?

Juul


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2007 13:24 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Beste Juul,

Uiteraard moet het geen probleem zijn!
Ik weet niet hoe Planet het voor elkaar krijgt dat velen die rekening niet kunnen bekijken.

Ken jij andere bedrijven die onleesbare facturen sturen via e-mail?
Ik niet.....

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2007 16:08 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
Robèrt schreef:
Beste Juul,

Uiteraard moet het geen probleem zijn!
Ik weet niet hoe Planet het voor elkaar krijgt dat velen die rekening niet kunnen bekijken.

Ken jij andere bedrijven die onleesbare facturen sturen via e-mail?
Ik niet.....


Maar ik ben "lid van HetNet"

Juul


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2007 16:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Gottfriedjuius schreef:
Robèrt schreef:
Beste Juul,

Uiteraard moet het geen probleem zijn!
Ik weet niet hoe Planet het voor elkaar krijgt dat velen die rekening niet kunnen bekijken.

Ken jij andere bedrijven die onleesbare facturen sturen via e-mail?
Ik niet.....


Maar ik ben "lid van HetNet"

Juul


:D :D

Wist ik niet, ik dacht dat dit probleem vooral bij Planet aan de hand was.
Blijkbaar kan HetNet er ook wat van....:-)

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2007 13:58 
Offline

Geregistreerd: do 21 dec 2006 12:42
Berichten: 20
Woonplaats: Goudriaan
jha schreef:
Ik kreeg van de week de factuurmelding per mail binnen. Het bedrag op de factuur was aanmerkelijk hoger dat de EUR 44,95 die ik normaal betaal (InternetPlusBellen Go + Bel onbeperkt altijd). Ik heb de opties van de 0900 nummers, mobiele nummers en buitenland geblokkeerd en was dus benieuwd wat hier aan de hand was. Ik ontdekte op de specificatie dat een aantal keren gewone vaste telefoonnummers voor EUR 1,30 per gesprek waren berekend. Ik ben hier niet blij mee en heb bij KPN aan de bel getrokken en wacht de uitkomst af...
Zijn er meer mensen die hiermee te maken hebben?

Overigens constateer ik ook de kwalijke trend dat nu er veel manieren zijn om naar vaste nummers gratis te bellen (o.a. via IPB) veel bedrijven en instellingen (o.a. Postbank) het nodig vinden om daarom hun normale telefoonnummers maar te veranderen in 0900 nummers waardoor het voordeel van IPB weer om zeep wordt geholpen.


Een maand geleden heb ik deze topic gestart. Deze week kreeg ik de factuur voor augustus waarbij de foutieve bedragen waren gecrediteerd.

Wat mijn eerste probleem betreft, moet ik zeggen dat het gelukkig is opgelost (alhoewel de snelheid en de manier van communicatie door KPN hierin nog wel voor verbetering vatbaar is).

Wat het tweede betreft (over de vaste telefoonnummers die na de invoering van IPB 'zomaar ineens' veranderen in 0900 nummers) kan ik helaas (nog) geen positieve trend bespeuren...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling