Marcel schreef:
Vista werkt gewoon met de Experiabox.
Kan je wat meer info geven?
- Siemens of SpeedTouch EB?
- Heb je de EB al op een vast kanaal gezet tussen 1 en 11(b.v. 1)?
- Zie je wel in draadloze netwerken jouw EB en/of andere draadloze netwerken?
Normaal selecteer je de EB uit de lijst met draadloze netwerken en maak je verbinding met de juiste WPA key.
Triest dat de KPN helpdesk draadloos voor Vista niet ondersteund. Maar wel begrijpelijk, omdat ze de juiste scripts of de kennis niet bezitten. Vraag de volgende keer of er iemand op de zaal zit die wel bekend is met Vista.

Ik kwam speciaal kijken in dit subforum omdat ik exact hetzelfde probleem ook heb. Val dus meteen met m'n neus in de boter... Bij mij gaat het om een Acer notebook alleen. Ik heb een Siemens EB en heb de EB ook al op vaste kanalen geprobeerd. Ik zie genoeg netwerken (van de buren), waaronder ook een die onbeveiligd is, dus kan vrolijk Internetten. Maar mijn eigen EB op 3 meter afstand wordt simpelweg niet gezien.
Bij mij zei de KPN helpdesk dat ze slecht nieuws hadden: Er waren nog geen goede stuurprogramma's voor Vista, hopelijk zouden ze er over ongeveer een maand zijn. Verder geen support ook dus, alleen de tip om bedraad te werken voorlopig. Daar koop je dan een notebook voor...

Vreemd dat het bij anderen dan weer wel lukt, het kan toch niet aan Acer liggen ?