Marcel schreef:
Robèrt schreef:
Alleen of mijn vaste telefoonnummer overkan naar UPC getwijfel ik.
Ik denk niet dat ze dat voor elkaar krijgen.....
Kwestie van op tijd voorbereiden. Ruim van te voren IPB opzeggen en na 2 weken UPC berichten dat je wil overstappen met nummer behoud. De meeste providers kiezen voor een nieuw nummer, omdat dit voor hun gemakkelijker is.
Tijdje terug waren er veel problemen met UPC in Almere. UPC klanten waren blij dat ze weer naar de KPN konden. Heb je al geïnformeerd in de buurt of UPC klanten tevreden zijn?
Dat was met telefonie dacht ik.
Kennisen van me met het kleinste Chello abonnementje hoor ik noort over klachten. En die bellen ook via UPC en hebben een kinderdagverblijf én toch hoor ik nooit dat ze problemen hebben.
Maar goed, één zwaluw maakt geen zomer...
Wel een ander nadeel ontdekt, externe HD en http- en ftp-server in de Siemens ben ik wel kwijt.
Da's wel jammer maar die 40 euro per maand blijft leuk!
Ik heb de helpdesk van Planet gebeld over dat telefoonnummer.
Volgens de vriendelijke dame moest dat met UPC geen probleem zijn.
Ze vroeg me naar de reden van de eventuele opzegging.
"Wát!!" was haar reactie......
Ze vond het wel erg goedkoop en kon het volkomen begrijpen.
Ze vond het jammer dat ik na jaren trouwe klant zijn geweest dacht om op te zeggen.
Er kwam geen tegenaanbieding....
Hier heb ik het over:
http://www.upc.nl/totaalpakketten
M.v.g,
Robèrt