Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 10:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuwe zenders....
BerichtGeplaatst: do 03 mei 2007 08:01 

Uit de Mine Nieuwsbrief van mei 2007:

Citaat:
Vanaf mei heb je nog meer keuze om te bepalen waar jij naar kijkt! Want Mine breidt het zenderpakket uit met zes themakanalen op het gebied van muziek, sport, nieuws, politiek en entertainment: VH1, journaal 24, weerkanaal, politiek 24, Raceworld en Planet Prime.
Deze kanalen zijn voor alle Mine-klanten beschikbaar en worden tot 1 augustus, net als alle andere themakanalen, zonder extra kosten doorgegeven.

Er staat alleen niet bij vanaf wanneer de nieuwe kanalen beschikbaar zijn, ik heb hier nog niets gezien.... Alleen voor Planet Prime wordt aangegeven dat het half mei wordt....

Citaat:
Planet Prime wordt in de loop van mei 2007 toegevoegd aan het zenderaanbod van Mine. Deze nieuwe zender biedt het beste van de Nederlandse televisie op een kanaal, zoals Spangen, Ushi & van Dijk, Doet ie ‘t of doet ie ‘t niet en de Showbizquizz. Kun je niet wachten op de volgende aflevering of heb je er eentje gemist? Je bestelt het via on demand!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 19 mei 2007 15:25 

Inmiddels is het half mei en heb ik hier nog niets gezien.... geen Planet Prime, maar ook de andere zenders niet....

Profiel  

Berichttitel: Re: Nieuwe zenders....
BerichtGeplaatst: za 19 mei 2007 19:23 

arnowalop schreef:
Uit de Mine Nieuwsbrief van mei 2007:

Citaat:
Vanaf mei heb je nog meer keuze om te bepalen waar jij naar kijkt! Want Mine breidt het zenderpakket uit met zes themakanalen op het gebied van muziek, sport, nieuws, politiek en entertainment: VH1, journaal 24, weerkanaal, politiek 24, Raceworld en Planet Prime.
Deze kanalen zijn voor alle Mine-klanten beschikbaar en worden tot 1 augustus, net als alle andere themakanalen, zonder extra kosten doorgegeven.

Ik heb een schotel (geen Mine) en kon tot voor een klein jaar geleden Raceworld ontvangen. Deze verdween van de ene op de andere dag en zendt volgens mij al bijna 1 jaar niet meer uit.

Of het is een ander kanaal wat dezelfde naam heeft.

Groeten, Alfons

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 mei 2007 13:01 

http://www.raceworld.tv/

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 mei 2007 18:53 
Site Admin

in alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik de nieuwsbrieven nooit lees :oops: dus ik weet ook niets over nieuwe zenders af? ik zal morgen aan het dou fred&fred vragen hoe dit nou ziet dan hebben jullie ook en duidelijker antwoord.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 mei 2007 21:53 

arnowalop schreef:

Inderdaad lijkt er nog leven in te zitten, maar niet meer via satelliet.

Bedankt en groeten, Alfons

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2007 13:56 

marcel234 schreef:
in alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik de nieuwsbrieven nooit lees :oops: dus ik weet ook niets over nieuwe zenders af? ik zal morgen aan het dou fred&fred vragen hoe dit nou ziet dan hebben jullie ook en duidelijker antwoord.

groet marcel.

Ze staan ook al vermeld op de zenderlijst op KPN.com, weleenswaar met een *, wat betekend *-binnenkort beschikbaar, alleen ook daar geen datum vanaf wanneer....

Jij al iets te weten gekomen Marcel ?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2007 20:52 

Vandaag een mailtje van Mine gehad...

Citaat:
Op 31 mei 2007 worden er drie nieuwe themazenders aan het zenderpakket van Mine toegevoegd: Het Weerkanaal ( zenderpositie 48 ), VH1 ( zenderpositie 66 ) en RaceWorld TV ( zenderpositie 68 ).

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2008 14:28 

Flauwe actie van KPN. Van de week kreeg ik (en met mij waarschijnlijk alle andere abonnees op Interactieve tv) een mailtje met de aankondiging van de zender HilversumBest als toevoeging op het basispakket.

Nu de zender actief is blijkt het echter toch gewoon een onderdeel van een van de Pluspakketten te zijn. Jammer hoor.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 26 maart 2008 16:15 

Las vandaag ergens dat er 1 april (als dat maar geen grap is...) een uitbreiding op het zenderaanbod van ITV gaat komen. Zo komt o.a. HumorTV erbij in het basispakket. Lijkt me wel aardig.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 26 maart 2008 20:59 
Site Admin

Ik kom hier ana het eind van deze avond wat uitgebreider op terug. Helaas heeft mijn dochter haar arm op meerdere plaatsen gebroken waardoor ik even handen tekort hebt vandaag, maar klopt wel, per 1april komen er een groot aantal zenders bij verplaatsen er een paar enzo enzo...stay tuned straks meer.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 27 maart 2008 00:23 

Het klopt inderdaad, het basispakket wordt uitgebreider en er komen flink wat zenders bij in het pluspakket. 31 Maart zullen Interactieve TV klanten hier een mailing over ontvangen. Daarnaast wordt er per 31 maart een nieuwe Tuner geintroduceerd van Motorola, namelijk in de kleur zwart met verder een HDMI aansluiting en HD ondersteuning.

Heb je nu een Planet Pluspakket dan zul je straks in totaal 91 zenders hebben. Een +- 20 meer dus!

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 27 maart 2008 01:49 
Site Admin

Het basis pakket gaat o.a. bestaan uit de gangbare Nederlandse zenders, de regionale zenders, Humor TV, Journaal 24, Een, Ketnet etc.

Het Planet plus pakket gaat bestaan uit onder andere Boomerang, Politiek24, Holland.Doc, /Geschiedenis, Discovery Science, Discovery Travel & Living, NostalgieNet, Hilversum Best, The Poker Channel, Opvoeden doe je zo!, Consumenten TV, /Geloven, VH1, TMF Party, TMF NL etc.

Prima prijs

De extra zenders, het grotere filmaanbod en de extra mogelijkheden die Interactieve TV je tegenwoordig biedt, kosten je trouwens niet meer dan
je gewend bent. Voor het Basispakket betaal je dan ook nog steeds 9,95.
En ook de prijzen voor de pakketten zijn in 2008 niet veranderd.

Kies straks uit meer dan 1000 films en series

Was het al een luxe gevoel om vanuit je luie stoel een film te bestellen?
Het wordt alleen maar beter. Met een groot aanbod aan topfilms en series uit negen genres wordt het aanbod maandelijks aangevuld met de nieuwste toptitels. Daarnaast breiden we het assortiment uit met klassieke filmtitels, Nederlandse kaskrakers en kinderfilms. Ook kun je binnenkort steeds meer populaire series volgen op het moment dat het jou uitkomt. Per film of serie betaal je tussen de 1,99 en 4,99, dus voor de prijs hoef je de deur ook niet meer uit!

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 27 maart 2008 10:43 

Films bestellen vanuit je luie stoel klinkt leuk maar doet men het echt?

Als ik bij UPC kijk is het aanbod redelijk beperkt en ook niet echt up to date.
Ook de prijzen zijn redelijk hoog maar dat is een persoonlijke opvatting.
Bij de gratis series en documantaires haperen de ondertitels nogal eens...
En dat belet mij om een film tegen betaling te gaan bekijken.
Let wel, dat is bij UPC het geval en ik weet niet of KPN dat beter onder controle heeft.
Moet ik ook zeggen dat ik het al 2 maanden niet meer bekeken heb, interesse verloren zeg maar.
UPC zegt dat het nu voorbij is met die problemen en op het Chello.com forum lees ik er niets meer over.

Het downloaden van een 4,5Gb film is bij mij tegenwoordig in 3 uurtjes klaar.... :D
De posters doen vaak de cover en het label er ook nog bij, branden en printen maar!... :shock:
Ik heb "maar" een 6Mb lijntje en overweeg voor 2 euro per maand meer naar een 10Mb lijntje te gaan....
Downloaden deed ik nooit maar nu ik heb ontdekt hoe het moet is het een fluitje van een cent.
Ok, ok, downloaden is legaal maar de gedachte erachter klopt natuurlijk niet.....

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 09 apr 2008 10:58 

Bij mij werkt Club TV niet meer sinds de wijziging van 1 april. Het zou, als ik het goed begreep, nu via menuoptie Planet Sport moeten, maar dat werkt ook niet. Is dit probleem bekend?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]