Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 22 dec 2024 19:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2007 16:18 
na lange tijd ga ik stoppen met dit forum.
Dit heeft te maken met de erge drukte in mijn ict werkzaamheden.
IK ben altijd via de bij sommige gewenste kanalen bereikbaar voor alles wat je kwijt wilt.

met vriendelijke groet.

rvanderhart@hotmail.com

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2007 16:23 

Was je mod dan of zo?
En anders vind ik het niet zo boeiend ook al ben je misschien een aardige gozer :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2007 17:27 

Louwrens schreef:
Was je mod dan of zo?
En anders vind ik het niet zo boeiend ook al ben je misschien een aardige gozer :D

@Louwrens:je reactie is wel heel kort door de bocht nietwaar :roll:

Het is een correcte manier om andere forumbezoekers te laten weten dat je niet meer actief zult zijn en de ene persoon doet dit wel en de andere doet dit niet.Een ieder zijn eigen manier in deze.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2007 20:39 
Site Admin

bedankt voor de bijdrage`s aan dit forum. veel sucses met uw verdere werkzaamheden en wie weet tot ziens op dit forum?

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2007 21:56 

Ja, ik bedoelde het ook niet zo.
Maar ik heb wel meer op fora gezeten en daarna verwaterde het of de interesse was er gewoon niet meer maar ik heb me nooit afgemeld.
Eerlijk gezegd ben ik blij dat ze dat niet doen op het Dutch Joomla forum waar ik ook moderator ben.
We hebben inmiddels 17.500 geregistreerden. Ik zou gek worden als ik mensen moet afmelden voor het forum omdat ze zich keurig afmelden :D

Deze gebruiker heeft mij ook een mailtje gestuurd en ik heb hem een vriendelijk mailtje teruggestuurd. Hij vat mijn antwoord gelukkig niet negatief op. Ik had het misschien iets subtieler moeten brengen. Je hebt gelijk. :oops:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 31 mei 2007 00:27 

Ik vind je antwoord ook vrij arrogant overkomen louwrens.

Ik ben zelf een zeer lange tijd mod geweest op een forum met meer dan 60000 leden.
Maar ik heb mezelf nooit boven de leden verheven, of verlaagd door zulk een antwoord te geven.
En als mod ben je niet meer dan een hulpje van de admin op het forum, om het goed te laten draaien, en om de boel een beetje in de gaten te houden.
En je bent zeker geen xxx waar iedereen voor moet bibberen, ook al denken velen dit.

Hierbij wil ik geen kretiek geven op de mods hier op dit forum, want die kennen hun taak goed.

Ik hoop dan ook dat als jij dit forum verlaat voorgoed, dat je ook het fatsoen neemt zoals rvanderhart om je netjes af te melden.
En een Email adres hoef jij dan niet achter te laten. :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 31 mei 2007 07:17 

Het ga je goed Rene en bedankt dat je op het forum was.
Vr.groet Henk

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 31 mei 2007 08:25 

peterU schreef:
Ik vind je antwoord ook vrij arrogant overkomen louwrens.

Ik ben zelf een zeer lange tijd mod geweest op een forum met meer dan 60000 leden.
Maar ik heb mezelf nooit boven de leden verheven, of verlaagd door zulk een antwoord te geven.
En als mod ben je niet meer dan een hulpje van de admin op het forum, om het goed te laten draaien, en om de boel een beetje in de gaten te houden.
En je bent zeker geen xxx waar iedereen voor moet bibberen, ook al denken velen dit.

Hierbij wil ik geen kretiek geven op de mods hier op dit forum, want die kennen hun taak goed.

Ik hoop dan ook dat als jij dit forum verlaat voorgoed, dat je ook het fatsoen neemt zoals rvanderhart om je netjes af te melden.
En een Email adres hoef jij dan niet achter te laten. :lol:

Je hebt helemaal gelijk. Valt geen speld tussen te krijgen. Maar dat excuus had ik al gegeven. Zie mijn vorige bericht :D . Ik heb me ietwat lullig uitgedrukt wat zeker niet mijn bedoeling was. Hiervoor mijn excuus!

Ik snap alleen niet waar jij uit afleid dat ik mezelf wel een stoere jongen vind omdat ik moderator ben.
Ik vroeg me alleen maar af of je wilt dat mensen zich persoonlijk gaan afmelden die niet meer op het forum komen.
Je hebt 60.000 leden zeg je zelf en daarvan zullen er misschien honderden of tientallen per dag afvallen. Zou jij die mailtjes als mod telkens willen ontvangen?
Ik in ieder geval niet.

Beter is om één keer in het jaar een grote schoonmaak te houden en gebruikers die langer dan een jaar niks hebben gepost te verwijderen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 31 mei 2007 11:28 
Site Admin

peterU schreef:

onderschrijf deze opmerking niet. binnen het forumbeheer van deze site is er zeker geen sprake van dat moderators hulpjes zijn van admins.
het forumbeheer als geheel probeert (samen met de leden) een zo goed mogelijk forum te leveren. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 31 mei 2007 14:31 

En voordat dit een eindeloze discussie gaat worden,gaat dit "hulpje" :) het topic sluiten.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]