Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 22 dec 2024 07:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: webcamprobleem
BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2007 08:46 

Heb weer problemen met de webcam op msn.
Paar maand geleden ook, maar na de firmware update in de thomson na 6.2.11.11 waren ineens de problemen voorbij.
Probleem is dat de cam bevriest na enkele minuten en dan door uitschakelen en inschakelen ie het weer doet.
Vanaf vorige week gaat het weer mis terwijl ik nog steeds dezelfde firmware heb.
Zou kpn aan de versie 11.11 tussentijds aan het sleutelen zijn? En zouden ze bij mij een gewijzigde 11.11 hebben ingespoeld?
Of zal ik mijn modem maar resetten zodat ik de versie 6.2.19.1 binnenkrijg met de kans dat het probleem nog steeds aanwezig zal zijn.
Wie heeft ook deze camproblemen?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 mei 2007 14:02 

Blijkbaar hebben weinig mensen dit soort problemen ?!Wat voor abbo heb je en bij wie ?

Je zou even kunnen overleggen met de HD (aangaande de firmware).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 15:43 

is een bekend probleem van de speetouch 780 wl dat de upload zo wisselvallig is dat je er eigelijk niet mee kan web cammen
is vooral in het begin heel wat problemen mee geweest en als ik dit zo hoor is dat dus nog steeds niet opgelost
heb zelf sinds vandaag ook weer zon ***** ding maar ik denk dat ik die van mij niet eens activeer ben al even met hem op http://www.speedtest.nl geweest en als je daar dan meerdere testen achter elkaar gaat doen zal je zien dat er van de 10 testen die je doet er de helft onder de max upload zit en dit varieerd dan van 30 tot 68 is bar slecht gaat bij mij weer retour afzender helaas heefd een kpn medewerker mij verteld dat ze alleen nog maar speedtouches hebben als dit zo is zie ik mij genoodzaakt om toch maar over te gaan naar een provider die betere apparatuur levert als de kpn want dit is echt hopeloos

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]