mennomulder schreef:
Bedankt,
Ik heb inmiddels wel de welkomsbrief van @Home ontvangen en ik heb via een mailtje aan @Home support zelfs mijn oude E mailadres terug ofschoon dat bij de dame van @Home telefonische verkoop niet zou kunnen omdat dat adres in gebruik zou zijn, na testen niet dus ! Bij mij is pas op 8 mei de lijn via een KPN monteur teruggezet naar analoog. Binnen KPN duurt het dan nog een tijdje voordat alles administratief is afgewerkt, zo kan ik nog niet bij hun selfservicelijn terecht omdat het systeem daar nog denkt dat ik via Surfen en Bellen telefoneer.
Op 15 mei heb ik het Internet + telefonie-pakket ontvangen, ik moest de bedrading in mijn LAN stopcontact nog wel andersom monteren en heb toen eerst met de bijgeleverde UTP kabel (20 m !) e.e.a. uitgeprobeerd.
Snelheid volgens Speedtest:
Abonnement: @Home Regelmatig 4000
Download : 1005.9 KByte/sec (=8047 kbps)
Upload : 135.2 KByte/sec (=1082 kbps)
Het lijkt er dus op dat ze me op de snelheid van Intensief 8000 hebben gezet.
Ik heb ook de bijgeleverde test-telefoon uitgeprobeerd: de kiestoon was aanwezig en ik kon er zelfs mee bellen. Ook werd er ik nog opgebeld want er zit nog een telnr met netnummer 045 in. Op 7 juni wordt ik van KPN overgezet naar @Home telefonie.