Beste forumbeheerder(s),
Mijn eerste twee pogingen om me aan te melden zijn mislukt, ik kreeg wel een e-mail dat mijn account was aangemaakt, maar beide keren verschenen ze niet in de gebruikerslijst en werden ook niet geactiveerd. Het betrof beide keren hetzelfde gmail e-mail account. Ik weet hoe phpBB werkt en het admin activatie systeem. De derde poging is wel gelukt met een ander e-mail account (van een eigen domein), was de reden hiervoor misschien het gmail account?
Poging 1 schreef:
reply-to: <e-mail>@ipbforum.nl
to: <e-mail>@gmail.com
date: Apr 25, 2007 4:43 PM
subject: Welkom op Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum
mailed-by: ipbforum.nl
----------------------------
Gebruikersnaam: <gebruiksernaam>
Wachtwoord: <wachtwoord>
----------------------------
Je account is op het moment nog niet geactiveerd. Een beheerder van de site
moet je account activeren voor je in kan loggen. Je ontvangt een e-mail op het
moment dat dit gebeurd is.
Vergeet aub je wachtwoord niet! Het wachtwoord is gecodeerd opgeslagen en kan
dus nooit meer opgehaald worden. Mocht je je wachtwoord toch vergeten dan kan
je eventueel een nieuwe wachtwoord aanvragen via een link in het login scherm.
Bedankt voor je registratie!
--
Thanks, The Management
Poging 2 schreef:
reply-to: <e-mail>@ipbforum.nl
to: <e-mail>@gmail.com
date: Apr 26, 2007 12:52 PM
subject: Welkom op Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum
mailed-by: ipbforum.nl
----------------------------
Gebruikersnaam: <gebruiksernaam>
Wachtwoord: <wachtwoord>
----------------------------
Je account is op het moment nog niet geactiveerd. Een beheerder van de site
moet je account activeren voor je in kan loggen. Je ontvangt een e-mail op het
moment dat dit gebeurd is.
Vergeet aub je wachtwoord niet! Het wachtwoord is gecodeerd opgeslagen en kan
dus nooit meer opgehaald worden. Mocht je je wachtwoord toch vergeten dan kan
je eventueel een nieuwe wachtwoord aanvragen via een link in het login scherm.
Bedankt voor je registratie!
--
Thanks, The Management
Verder leuk dat jullie dit forum hebben opgezet, zelf ga ik binnenkort voor KPN aan de slag bij een callcenter (outsourced). Hopelijk kan ik hier veel leren en eigen kennis delen
Met vriendelijke groet,
KSA