Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 28 dec 2024 07:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Spijt, maar wat nu?
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 00:51 

Ik heb al tijden spijt dat ik internetplusbellen heb aangevraagd en er dus aan begonnen ben. Het loopt allemaal niet zo lekker. Ik mis mijn oude vertrouwde ADSL met aparte telefonie waar gewoonweg nooit een storing mee was en ik niet halverwege een gesprek eruitgegooid werd en men het idee heeft dat ik in een grot woon omdat het zo hol klinkt. Ik ben dus voornemens om het internetplusbellen op te zeggen en dit zal dan per 1 augustus zijn. Maar ja, wat dan? Zou ik dan wel weer terug kunnen naar een gewone ADSL en een aparte lijn, of zou dit niet meer mogelijk zijn omdat mijn lijn is omgezet naar de digitale versie?
Wie weet dat of heeft al ervaring met het ontbinden van het contract en weer overgaan op het oude? En gaat dit dan een beetje soepel?

Inge

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 09:56 

Er zijn een aantal opties:

1.ontbinding aanvragen omdat KPN niet voldoet een de produktkwaliteit.

2.opzeggen aan het einde van je contract.

Belangerijk is wel dat je mbt punt dit wel kenbaar hebt gemaakt door oa klachten en KPN de kans hebt gegeven om alles in het werk te stellen om de kwaliteit te verbeteren.

Als je dan overgaat tot ontbinding dan zul je gezien de omzetting van je telefoonlijn een tijdje geduld moeten hebben om dit te realiseren (schat een week of 3,maar op het forum staat wel een topic)

Vervolgens kun je dan bijv obv postcode check kijken of er alternatieven zijn en die zullen echt wel tevoorschijn komen :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 12:22 

Ik heb al wat anders uitgezocht, helaas zal ik alleen via de KPN kunnen internetten, anderen zijn in mijn regio niet beschikbaar.

Het enige waar ik mee zit is of alles weer bij het oude kan worden, dus of het digitale van mijn lijn weer terug kan, weet je dat?.

Inge

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 13:29 

Inge schreef:
Het enige waar ik mee zit is of alles weer bij het oude kan worden, dus of het digitale van mijn lijn weer terug kan, weet je dat?.

Inge

Ik weet het niet zeker maar het lijkt mij sterk dat jouw lijn voor "altijd" verloren is vanwege een IPB aansluiting.

Het is KPN toch gewoon een kwestie van omzetten?

Maar misschien willen ze wel dat je een nieuwe telefoonlijn aanvraagt, dan mogen ze het aansluittarief van 47,55 vragen.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 13:49 

Inge schreef:
Ik heb al wat anders uitgezocht, helaas zal ik alleen via de KPN kunnen internetten, anderen zijn in mijn regio niet beschikbaar.

Inge

Ja hoor je kunt gewoon terug naar het oude.En als je hard kan maken dat dit komt omdat IPB niet werkt,heb je wellicht kans dat dit zonder extra kosten gaat gebeuren ?!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 15:44 

Tja dat hardmaken zou ik niet weten hoe het moet. Zouden trage verbinding, hol klinken hard genoeg zijn? Ik ben gewoon niet tevreden omdat ik beter gewend ben.

Stom, ik heb mijn Speedtouch modem in de vuilnis gekieperd......ahum errug voorbarig :oops:

Inge

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 15:59 

Inge schreef:
Stom, ik heb mijn Speedtouch modem in de vuilnis gekieperd......ahum errug voorbarig :oops:

Inge

Ik heb er nog 30 in de bus liggen, dus als je er echt 1 nodig hebt mote je me ff een pm sturen ;)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 20:27 

Inge schreef:

Inge

Op zich hoef dit natuurlijk helemaal geen probleem te zijn.Dat zou bijv betekenen dat je ook via Solcon Adsl en Voip kunt gebruiken om maar eens een alternatief te noemen.Zo kun je dan ook Xs4All kiezen met Voip.

http://www.solcon.net/index.php?label=prive

http://www.xs4all.nl/allediensten/toega ... eb2007.php

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 04 feb 2007 13:52 

Ik heb bericht op mijn vraag of ik weer naar het oude terug kan, en zo snel nu, ik sta verbaasd zeg:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U bent een zeer gewaardeerde klant van KPN. Daarom betreuren wij het dat u aangeeft niet langer gebruik te willen maken van onze dienst InternetPlusBellen. Een nieuwe dienst die u heeft gekozen vanwege de financiële voordelen en vele mogelijkheden. Wij verzoeken u contact op te nemen met de telefonische ingang van onze KlantenService Consumentenmarkt : 0800-0505 (gratis nummer), deze afdeling is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.

Mocht u na dit gesprek nog steeds uw abonnement willen annuleren dan kunt u met de helpdeskmedewerker de mogelijkheden bespreken.

Wij hopen u met dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd en hopen dat u gebruik blijft maken van InternetPlusBellen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

WS
KPN

Groetjes

Inge

Edit:naam van KPN mederwerker aangepast maarten050207

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 04 feb 2007 14:51 

Netjes, KPN wil toch graag haar klanten behouden. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 05 feb 2007 08:35 

Inge schreef:
Ik heb bericht op mijn vraag of ik weer naar het oude terug kan, en zo snel nu, ik sta verbaasd zeg:

Het kan dus wel :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 05 feb 2007 08:37 

Inge schreef:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U bent een zeer gewaardeerde klant van KPN. Daarom betreuren wij het dat u aangeeft niet langer gebruik te willen maken van onze dienst InternetPlusBellen. Een nieuwe dienst die u heeft gekozen vanwege de financiële voordelen en vele mogelijkheden. Wij verzoeken u contact op te nemen met de telefonische ingang van onze KlantenService Consumentenmarkt : 0800-0505 (gratis nummer), deze afdeling is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.

Mocht u na dit gesprek nog steeds uw abonnement willen annuleren dan kunt u met de helpdeskmedewerker de mogelijkheden bespreken.

Wij hopen u met dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd en hopen dat u gebruik blijft maken van InternetPlusBellen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

WS
KPN

Groetjes

Inge

Edit:naam van KPN medewerker aangepast maarten050207

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 05 feb 2007 14:32 

Maar nu er nog doorkomen telefonisch, ik sta nu te typen met de telefoon aan mijn oor en mijn telefoon geeft nu al 38 minuten aan dat ik aan die hoorn hang en nog niemand gesproken.

Ach ja :x

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2007 10:57 

Tjonge jonge, ik heb nu al 3 x mijn abonnement opgezegd via de klantenservice. Steeds krijg ik te horen dat het nog niet eerder is gebeurt terwijl het nu al 3 keer gebeurt is. Telkens verzekeren ze mij dat ze me terug zullen zetten naar analoog. Eerst was er gedoe over de einddatum van mn contract, bij mij is dat 24 augustus en bij hun 5 september, maar gelukkig had ik een mail van hun met bewijs. Dus heb ik daar maar weer eens een mail over gestuurd.
Werd ik gebeld door KPN en de dame vertelde mij dat er nog niets gedaan was om mijn abo terug te zetten, tis om je haren er van uit je kop te trekken. Dus nu toch nog maar een aangetekende brief opsturen naar hun, ben gelukkig nog op tijd.........maar tis toch wel te gek voor woorden, ben al vanaf begin juni bezig.
Wat een zooitje bij de KPN.

Gr.

Inge

Laatst bijgewerkt door Inge op zo 01 jul 2007 14:55, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2007 13:30 

Je kunt het wel mooi zeggen Inge. Maar ja. wanneer na zo lange tijd het nog niet gaat zoals jij graag wilt kan ik het begrijpen....
Jammer, dat je bepaalde personen niet via de telefoonlijn naar je toe kunt trekken om ze eens de les te lezen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]