Maarten schreef:
Klopt het idd dat mensen die nu IPB hebben vooralsnog niet IP-TV kunnen krijgen of is dat een fabeltje
hallo ik ben nieuw hier, maar wel gebruiker van ipb en naar redelijke tevredenheid. alles werkt kan prima bellen en internet werkt prima. dus tot zover echt geen klachten.
ook ik had mij ingeschreven via planet voor mine, dat zou volgens planet moeten kunnen icm ipb, echter 14 juni heb ik een e-mail gekregen van planet internet dat pas per 1 oktober mine ook gereed is voor ipb, ze nemen per 1 september contact op en dan maken ze alles in orde zodat wij uiterlijk 1 oktober mine kunnen gebruiken.
wel jammer, want ondaks de prijs zag ik het echt zitten. ik heb zelf en 109 plasma van lg met hd en mine stelt dat ze uiterlijk 1 januarie uitzendingen ook in hd kwaliteit zouden gaan leveren, dus daarom zag ik het wel zitten. nu moeten we helaas nog een aantal maandjes wachten...hieronder de mail zoals ik hem van planet hebt gekregen.
mvg marcel.
Geachte mnr *****,
Hartelijk dank voor uw interesse in Mine, interactieve televisie van KPN. Op basis van uw gegevens hebben wij gekeken of en wanneer Mine voor u beschikbaar is.
Mine is vanaf oktober 2006 beschikbaar voor klanten met InternetPlusBellen. In september nemen wij contact met u op via e-mail of telefoon om te zorgen dat ook u zo snel mogelijk van Mine kunt genieten.
Wij hopen van harte dat u nog even geduld wilt hebben. Want Mine biedt u een breed basispakket van zo'n 60 tv- en 70 radiozenders, inclusief een aantal themazenders. Daarnaast kunt u eenvoudig direct films huren en gratis gemiste programma's van Nederland 1, 2 en 3 ophalen en bekijken. Bovendien neemt u heel makkelijk tot wel 100 uur tv op via uw Mine Tuner met Personal Recorder. Mine maakt het allemaal mogelijk.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op
http://www.mine.tv
Met vriendelijke groet,
Michiel Buitelaar
Directeur Consumentenmarkt