Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 05:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 23:36 
Offline

Geregistreerd: za 06 jan 2007 23:45
Berichten: 1
wel wel ,wat een positieve berichten lees ik toch,ook ik heb met de diverse lijnen gebeld,zou al een monteur thuis gehad hebben,teruggebeld worden door de tweede lijn,enz enz .elke keer als ik bel word ook ik op vriendelijke wijze geholpen en doorverbonden met de tweede lijn maar als ik daar dan in de wacht sta word de verbinding verbroken ,zodat je weer opnieuw kunt gaan bellen,en weer het hele circus door moet,met hetzelfde gevolg.wie o wie kan mij aan een nr helpen waar ik direct zonder doorverbinden op de goede plek zit,word er een beetje moedeloos van en wil nu na 4 weken geen voip lijn wel weer eens een lijntje hebben. marcel o en mocht je dicht bij de bron zitten dan mail je me maar :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 23:44 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
hoewel wellicht wenselijk maar hier zijn geen directe telefoonnummers beschikbaar. dus zal je de bekende nummers toch opnieuw moeten bellen; probeer het anders eens later op een avond.
wellicht kunnen we je wat meer van dienst zijn als je meer info geven en voor de overzichtelijkheid dit in een nieuw topic doet.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 23:45 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Zo te horen heb je een SpeedTouch EB zonder VoIP. Neem aan dat je al, zonder resultaat, geprobeerd hebt 1368 te bellen.

De SIP gegevens worden niet goed in de SpeedTouch geladen. Hiervoor kunnen diverse redenen zijn en voor het oplossen van deze storing heb je een 2e lijns helpdesk medewerker voor nodig. Helaas verbinden ze je bij 0800-0505 niet gauw door naar een 2e lijns medewerker.

Forumlid Jort is zo'n 2e lijns medewerker, misschien dat hij je wil en kan helpen. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 23 jan 2007 17:43 
Offline

Geregistreerd: za 02 sep 2006 21:09
Berichten: 26
Woonplaats: Mierlo
De telefoon doet het nu.

Wel kregen mijn ouders op een gegeven moment een brief waar ongeveer dit in stond:
"We kunnen u telefonisch niet bereiken om een afspraak te maken, misschien kunt u ons even bellen. "

Het mobiele nummer is bij KPN bekend, bovendien is bij de briefschrijver beken dat de telefoon het niet doet. Communicatie...

Er is een vriendelijke monteur gekomen (19 januari) die de telefoon en internet keurig heeft aangesloten. Jammer alleen dat dit ongeveer 42 dagen heeft moeten duren.

Groetjes,
Peter


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 jan 2007 19:50 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
@Vliegertje:Kun je nu ook aangeven wat de oorzaak is geweest resp wat de monteur heeft gedaan om het werkende te krijgen ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 jan 2007 21:57 
Offline

Geregistreerd: za 02 sep 2006 21:09
Berichten: 26
Woonplaats: Mierlo
Ik ben er niet bij geweest, maar eerst is uitgebreid het binnenkomende signaal gecontroleerd, daar is de man ongeveer een uur mee bezig geweest. Maar dat was allemaal in orde, daarna is de telefoon en internet geinstalleerd, ging ook allemaal goed.
Verder heb ik geen idee waarom het allemaal zo lang heeft moeten duren. Naar men zegt was het binnenkomende signaal niet geschikt om met een andere EB te communiceren dan de EB die per ongeluk naar Zeist is gegaan. Daarom denk ik dat het meeste werk is verricht achter de schermen.
En hoe het met het abonnement gaat weet ik ook niet, maar dat komt allemaal wel goed.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 jan 2007 23:15 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Bedankt voor je feedback,en succes met IPB !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 jan 2007 23:21 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Vliegertje schreef:
Ik ben er niet bij geweest, maar eerst is uitgebreid het binnenkomende signaal gecontroleerd, daar is de man ongeveer een uur mee bezig geweest. Maar dat was allemaal in orde, daarna is de telefoon en internet geinstalleerd, ging ook allemaal goed.
Verder heb ik geen idee waarom het allemaal zo lang heeft moeten duren. Naar men zegt was het binnenkomende signaal niet geschikt om met een andere EB te communiceren dan de EB die per ongeluk naar Zeist is gegaan. Daarom denk ik dat het meeste werk is verricht achter de schermen.
En hoe het met het abonnement gaat weet ik ook niet, maar dat komt allemaal wel goed.

Blijft een vreemd verhaal. :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling