Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 04:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2007 23:05 
Offline

Geregistreerd: ma 22 jan 2007 22:38
Berichten: 1
Woonplaats: dronrijp
wie kan mij helpen,ik heb een zwarte EB die ik in november heb gekregen van hetnet.het instaleren ging goed,totdat ik moest bellen naar 1368 ik kreeg geen kiestoon. toch maar gebeld,maar helaas niets.Ik heb in de experiabox gekeken en zag dat ,als ik lijn 1 had komen er geen uitgaande nr ,heb ik hem op lijn 2 dan zie ik wel uitgaande nr.help desk gebeld (5 keer) alles 5 keer gecontroleerd,ik had de goede kabels,de goede aansluitingen enz. ze zouden terug bellen.1 week gewacht,weer gebeld,nogmaals alles gecontroleerd en voor de 4 de keer een algehele reset gedaan .(heb ik ondertussen al 10 keer gedaan)zou weer teug gebeld worden. na een week terug gebeld door eem anoniem nr,kon niet opnemen. weer 2 weken gewacht .maar weer gebeld naar 0800 weer alles gecontroleerd weer niets gevonden toen hebben zij nog wat gedaan heeft niets geholpen. volgens hun werd het nr niet aan de poort gekoppeld. weer doorverbonden met service.werd ik er uitgegooit,wegens te veel drukte.toen heb ik 3 dagen 6 keer/dag geprobeerd om verbinding met de helpdesk te krijgen :wegens teveel drukte moest ik het op een ander tijdstip weer proberen.al met al ben ik nu bijna 3mnd verder en ik heb nog steeds geen kiestoon en kan niet bellen en gebeld worden via de EB . Ik ben heel geduldig en verwacht met mijn aankoop ook nog eens blij te worden,maar kan hier ook iemand mij verder helpen?want het lijkt er op dat de helpdesk dat niet kan.

minne


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2007 23:32 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Je SIP accounts zijn niet gekoppeld aan jouw Experiabox. Alleen een tweede lijns helpdeskmedewerker of hoger kan dit regelen.

Je zal weer naar de helpdesk moeten bellen en vragen naar een 2e lijns medewerker.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling