Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 25 nov 2024 13:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 18 jan 2007 22:45 
Offline

Geregistreerd: vr 15 dec 2006 22:32
Berichten: 39
Woonplaats: Vriezenveen
Ik heb het volgende probleem.
Wanneer ik iemand bel en de persoon in kwestie pakt op, dan duurt het ongeveer 1 tot 2 sec. voordat je iemand hoort. Bijv. de persoon neemt op met "Hallo met Gerard" dan hoort je alleen maar "ard" of helemaal niets.
Ook bij gebeld worden, doet zich hetzelfde probleem voor, alleen hoort nu de persoon die jou belt de welkomsgroet "Hallo met Gerard" niet.
Ook komt het regelmatig voor dat wanneer je iemand belt, je wel een kiestoon hebt, maar dat vervolgens de telefoon niet overgaat.
Mijn Experiabox is een SX552 (ISDN).
Ik heb al gebeld met de helpdesk (0800-0505).
Volgens hen was het een bekend probleem, ik zou teruggebeld worden.
Maar dit is helaas niet gebeurt.
Heeft iemand dezelfde problemen en is daar een oplossing voor gevonden.

Gerard


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 jan 2007 23:32 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Heeft portering al plaats gevonden en evt de splitter al verwijderd :?:
Maak je gebruik van een Dect telefoon of een gewoon toestel ?

Als het lang op zich laat wachten totdat ze contact met je opnemen dan zou ik toch zelf nog even contact zoeken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2007 00:25 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Hmmm ik denk dat je mijn probleem hebt ontrafelt ;-) ik was al verbaast of men mij wel goed hoorde want na het oppakken bleef het langer stil als normaal met analoog. Waarschijnlijk heb ik een zelfde lijn als jou...gewoon even wachten met praten. Als me ouders hem oppakken heb ik het probleem niet die zijn gewoon wat rustiger en dus ook goed te verstaan.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2007 19:11 
Offline

Geregistreerd: do 12 okt 2006 20:12
Berichten: 77
Het wegvallen van de 2 seconden in het begin van het gesprek heeft te maken met JITTER settings, probleem is nog in onderzoek bij KPN.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2007 19:42 
Offline

Geregistreerd: vr 15 dec 2006 22:32
Berichten: 39
Woonplaats: Vriezenveen
Hallo Maarten,

Portering heeft al plaats gevonden en de splitter is verwijderd
Ik maak gebruik van een Philips Dect 215 telefoon .

Vandaag opnieuw gebeld naar 0800-0505

Het is daar een bekend probleem zeggen ze.
Met ongeveer 2 weken zou er een nieuwe update komen.

Dus tot die tijd maar me moeten behelpen en hopen dat het dan opgelost is, anders hoef ik geen surfen en bellen op deze manier.
Alleen is dan de vraag of je van je abonnement af kunt komen.

Gerard


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2007 21:08 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
magik schreef:
Het wegvallen van de 2 seconden in het begin van het gesprek heeft te maken met JITTER settings, probleem is nog in onderzoek bij KPN.


En Jitter settings is voor de gewone man vrouw ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2007 13:08 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
magik schreef:
Het wegvallen van de 2 seconden in het begin van het gesprek heeft te maken met JITTER settings, probleem is nog in onderzoek bij KPN.

Waarom is dit probleem alleen bij enkele klanten en niet bij iedereen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2007 16:55 
Offline

Geregistreerd: vr 15 dec 2006 22:32
Berichten: 39
Woonplaats: Vriezenveen
Misschien alleen bij personen met een SX552 (ISDN) Experiabox?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2007 19:33 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
gteunis schreef:
Misschien alleen bij personen met een SX552 (ISDN) Experiabox?

Dan biedt wellicht de SpeedTouch 780WL(i) uitkomst! Deze week de eerste geinstalleerd i.c.m. een webvox die het meestal niet deed met een SX552.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2007 14:58 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Marcel schreef:
Dan biedt wellicht de SpeedTouch 780WL(i) uitkomst! Deze week de eerste geinstalleerd i.c.m. een webvox die het meestal niet deed met een SX552.

tot voor 2 weken was (in ieder geval bij mij) het nog niet mogelijk een isdn siemensbox te vervangen door een isdn speedtouch. dit gelet op de software. die is dus nu vrijgegeven?

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2007 15:34 
Offline

Geregistreerd: do 27 jul 2006 21:35
Berichten: 34
Woonplaats: Amsterdam
Marcel schreef:
Dan biedt wellicht de SpeedTouch 780WL(i) uitkomst! Deze week de eerste geinstalleerd i.c.m. een webvox die het meestal niet deed met een SX552.

Als dat zo is dan is dat zeker goed nieuws, het probleem van niet meer gebeld kunnen worden voor de portering met bepaalde type voxen zou dan ook opgelost zijn :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2007 16:15 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
jwagenaar schreef:
Marcel schreef:
Dan biedt wellicht de SpeedTouch 780WL(i) uitkomst! Deze week de eerste geinstalleerd i.c.m. een webvox die het meestal niet deed met een SX552.

tot voor 2 weken was (in ieder geval bij mij) het nog niet mogelijk een isdn siemensbox te vervangen door een isdn speedtouch. dit gelet op de software. die is dus nu vrijgegeven?

Ze worden vanaf deze week naar de klanten met ISDN gestuurd. Wil niet zeggen dat iedereen een ST780(i) krijgt, eerst moet de Siemens SX552 op.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 jan 2007 17:41 
Offline

Geregistreerd: do 28 sep 2006 15:37
Berichten: 37
at het probleem niet bij iedereen voor komt heeft met de infrastructuur te maken.

bv.
ISDN
PSTN
ADSL
etc.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2007 22:45 
Offline

Geregistreerd: vr 15 dec 2006 22:32
Berichten: 39
Woonplaats: Vriezenveen
Misschien een domme vraag. :oops:

Ik heb een SX552(ISDN) maar een SSID wat begint met SX551xxxxxx
Dit omdat een SX551 niet voor ISDN is.

Verder zie ik onder mijn SX552 bij Telefonie staan:
VOIP-accounts 4 accounts (geregistreerd 4 accounts)
Wat houdt accounts in?
Ik had trouwens ISDN-2 dus maar 2 telefoonnummers i.p.v 4


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling