Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 25 nov 2024 13:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 06 jan 2007 18:33 
Offline

Geregistreerd: vr 05 jan 2007 19:26
Berichten: 14
Woonplaats: Neerkant
Is schijnt een bekend probleem te zijn volgens de KPN helplijn? Of doe ik toch iets verkeerd?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 06 jan 2007 22:29 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Is dit met een dect toestel of gewoon toestel ? Probeer anders ook eens met een gewoon toestel.
Alternatief is om je over te laten zetten naar een andere server ?!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 06 jan 2007 22:46 
Offline

Geregistreerd: do 09 nov 2006 04:51
Berichten: 2
Ik heb het zelfde euvel, uitval v/d telefoon na 13 min.
Ik maak gebruik van een Philips dect 2251s/03 telefoon.

Groeten Peter.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2007 00:14 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Probeer anders eens even met een niet dect toestel en kijk wat de resultaten zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2007 19:39 
Offline

Geregistreerd: vr 05 jan 2007 19:26
Berichten: 14
Woonplaats: Neerkant
het probleem onstaat met het DECT deel. Op kanaal 2 zit een fax/telefoon, ook in Duitsland gekocht. Zal eens proberen op 2 de 13 minuten vol te maken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2007 09:46 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Ik heb het sinds de firmware van november. Hiervoor nimmer last van gehad.

Ik wacht gewoon 'rustig' af op een nieuwe firmwareupdate.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 01:02 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
ook hier het probleem van wegvallen van telefoongesprekken na exact 15 minuten.
een afspraak gemaakt met kpn; overmorgen wordt de siemens vervangen door een speedtouch :lol: of :cry:
moet ik alleen weer iets bedenken voor de usb externe harddisk :roll:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 11:53 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
monteur is langs geweest. het modem is niet verwisseld voor een speedtouch (had al zo'n vermoeden) omdat ik vanuit isdn kom en deze variant van de speedtouch nog niet beschikbaar is.
het wegvallen van een telefoongesprek na 13-15 minuten is een probleem wat bekend is bij kpn. de storing is nu doorgezet naar den haag en kijken wat voor oplossing daarvan komt (andere software en/of andere sipserver?).
zoals de stand van zaken nu is, zal aan het eind van deze maand nieuwe software voor siemens komen, die in ieder geval dit probleem zal moeten oplossen.
we houden het in de gaten en anders weet ik ze wel te vinden :wink:
tot slot complimenten voor de monteur; correct, vriendelijk, deskundig en informatief 8)

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 11 jan 2007 17:32 
Offline

Geregistreerd: wo 01 nov 2006 10:24
Berichten: 46
vorige week ook voor het eerst het 14.5 minuten probleem gehad. lang telefoongesprek, paar keer opnieuw bellen omdat de verbinding spontaan verbroken werd. maar dit is pas voor het eerst. ik heb wel vaker dan 20 minuten aan de telefoon gehangen, zonder problemen. ook na november.
bij mij trad het op onder deze omstandigheden:
- 's avonds
- ik werd gebeld door iemand met een kabelabonnement (voip)
- met een gewone analoge, bedrade telefoon
- geen internetverkeer op het moment van bellen

kan het een probleem zijn tussen de verschillende voip aanbieders?
zal het nog eens proberen als ik naar een ander persoon bel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 14:29 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
jwagenaar schreef:
(...)een probleem wat bekend is bij kpn. de storing is nu doorgezet naar den haag en kijken wat voor oplossing daarvan komt (andere software en/of andere sipserver?).
zoals de stand van zaken nu is, zal aan het eind van deze maand nieuwe software voor siemens komen, die in ieder geval dit probleem zal moeten oplossen.


Dat betekent dat ik er niet achteraan hoef te bellen, dus dat ze het sowieso doorvoeren bij iedereen zodra de firmware gereed is?

Zojuist werd de verbinding met iemand al binnen 9 minuten verbroken. :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 17:10 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
het melden van dit soort storingen lijkt mij toch verstandig. houdt in ieder geval de druk op de ketel :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 17:49 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Ik zal maandag es gaan bellen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2007 12:16 
Offline

Geregistreerd: ma 09 okt 2006 14:08
Berichten: 28
Is dat met de Siemens EB of de SpeedTouch ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2007 14:27 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Siemens


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2007 17:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
bij mij zat de oplossing in het verplaatsen van het account naar een andere sipserver. geen problemen meer!

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling