Ook ik ben in deze draadloze “printserver” gestapt, echter is het onmogelijk blijkbaar dat ding draadloos aan de gang te krijgen. Via de software op de cd in het apparaat de juiste instellingen gedaan echter daarna blijft die wel knipperen maar is deze niet terug te vinden in de (zwarte) eb onder wireless.
Ook een 27 minuten durend oninteressant gesprek via de supportlijn van sitecom nog geen stap verder.
Waarom zegt mijn gevoel dat sitecom de mensen bedonderd wat betreft het draadloze gedeelte? Ik lees zowel revieuws van mensen die zeggen wel bedraad te kunnen printen maar draadloos niet mogelijk is? Dit zijn niet alleen mensen die gebruik maken van een eb maar ook andere routers.
Ik heb via Google niet 1 iemand gevonden die deze wl-201 draadloos werkend heeft gekregen en dat schept vraagtekens. Tevens zegt sitecom dat deze wl-201 allen wpa aankan maar in de firmware checklist staat bij v.3.3 dat wpa2 wel wordt herkent. ga je echter de set-up wizzard in dan is wpa het maximale wat mogelijk is. waarom staat in de firm checklist dat wpa2 wèl wordt ondersteunt?
Kortom, ik weet het niet, ik begin echt zo flauw te geloven dat sitecom de mensen bedot door steeds iedereen te mailen dat het aan de iprange ligt, maar ik heb 3 dagen van alles geprobeerd maar krijg hem niet zichtbaar in de eb. Mocht iemand dit apparaat wel zichtbaar gekregen hebben in de zwarte eb hoor ik dat graag ( en hoe?). Maar vrees grote vrezen dat het iemand gelukt is.
Groet Marcel.