Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 18:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 03:41 
Offline

Geregistreerd: zo 07 jan 2007 03:50
Berichten: 3
Woonplaats: Den Haag
Sinds drie weken geen VOIP: harde en zachte reset, via web gereset/reboot, met de cd-rom opnieuw geinstalleerd, gebeld met HD in een Primafoonwinkel, e-mail gestuurd naar HD (keurig antwoord terug: ik word zsm gebeld), maar geen resultaat: wat kan ik nog meer doen dan afwachten op de verlossende telefoon van de HD?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 08:02 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Het beste kan je de helpdesk(0800-0505) bellen en vragen of ze je kunnen doorverbinden met 2e lijns. Je hebt waarschijnlijk de zwarte SpeedTouch Experia en die melden zich vaak niet goed aan, of de VoIP gegevens staan verkeerd.

Je bent helaas wel afhankelijk of je die 2e lijns helpdesk medewerker aan de lijn krijgt. Deze kan binnen een kwartier zorgen dat je VoIP goed geladen wordt in de EB.

Succes. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 15:35 
Offline

Geregistreerd: zo 07 jan 2007 03:50
Berichten: 3
Woonplaats: Den Haag
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de grijze EB . De HD een week geleden gebeld en geemaild. De tweede lijn moet nog terugbellen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 15:51 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
michaelt schreef:
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de grijze EB . De HD een week geleden gebeld en geemaild. De tweede lijn moet nog terugbellen.


Een week wachttijd is niet acceptabel,dus maar weer opnieuw de telefoon pakken en vragen om door te verbinden !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 03:25 
Offline

Geregistreerd: zo 07 jan 2007 03:50
Berichten: 3
Woonplaats: Den Haag
Ik heb inmiddels het raadsel ontsluierd: om de een of andere reden (door resets, reboots?) bleek bij de pagina Service & Support van Internetplusbellen geen telefoonummers meer te waren toegewezen aan de beide ports: opnieuw ingesteld en het werkt weer zoals voorheen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 12:19 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Bednakt voor de terugkoppeling en succes.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling