Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 06 mei 2025 08:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 23:25 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:38
Berichten: 29
hallo allemaal, ik heb de vraag hier of er mensen zijn die gebruik maken - of anderen kennen die gebruik maken - van zakelijk ipb. is de helpdesk en service daar beter dan bij de particuliere tak? ik vraag het niet voor mijzelf, maar belangrijke punten zijn:
    heldesk bereikbaarheid
    nakomen afspraken
    oplossen problemen
    algehele kwaliteit dienst zakelijk ipb

als er mensen zijn die hier (met 1 of meerdere punten) ervaringen mee hebben, dan hoor ik dat graag!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Zakelijk IPB
BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2007 20:06 
Offline

Geregistreerd: zo 07 jan 2007 13:07
Berichten: 2
Hallo,

de ISDN lijnen thuis zijn vervangen door IPB. Na de nodige aanloop problemen, monteur 2 X geweest, Experia box vervangen, fluittonen op de lijn enz. enz. werkt het nu prima. Ik heb nu 2 telefoonlijnen en ADSL.

Voor kantoor maakt KPN reclame voor zakelijk IPB, na inschrijving kwam een deskundige techneut welke ervoor zou zorgen dat de hele infrastructuur overgezet zou worden. We gebruiken 15 telefoons 6 ISDN lijnen met een KPN centrale (Alliance 30). Na erg veel heen en weer gebel kwam dan uiteindelijk het antwoord van de techneut, er kan niet geleverd worden(':cry:'). ZIPB zoals dat heet werkt niet met meer dan 2 ISDN lijnen, wat een sof!

De technische ondersteuning is absoluut topklasse, marketing verkoopt echter iets wat de techniek nog niet kan leveren, waar heb ik dat meer gehoord!


groeten

Knarf


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2007 20:25 
Offline

Geregistreerd: za 25 nov 2006 21:44
Berichten: 12
frednet schreef:
hallo allemaal, ik heb de vraag hier of er mensen zijn die gebruik maken - of anderen kennen die gebruik maken - van zakelijk ipb. is de helpdesk en service daar beter dan bij de particuliere tak? ik vraag het niet voor mijzelf, maar belangrijke punten zijn:
    heldesk bereikbaarheid
    nakomen afspraken
    oplossen problemen
    algehele kwaliteit dienst zakelijk ipb
als er mensen zijn die hier (met 1 of meerdere punten) ervaringen mee hebben, dan hoor ik dat graag!


1 advies mijnerzijds..... afblijven!!!!!!!!!!!!
heb 3 mnd IPB, waarvan 1,5 mnd met veel plezier....
De 2e 1,5 mnd een en al doffe ellende.... mijn "hoofd" telefoonnummer was kwijt...en niet meer terug te krijgen...
Al mijn klanten konden mij niet meer bellen behalve op mijn faxnummer.... alleen was dat bij niemand bekend...... gelukkig kreeg ik na 3 weken een hint van iemand (nee hoor; de helpdesk kon me niet op dit ideetje brengen) om door te schakelen.... (ja hoor.....zelf had ik dat ook niet in de gaten, maar ja.... tis ook niet mijn vakmanschap), zodat ik in ieder geval gebeld kon worden....
Ben nu nog steeds aan het wachten op terugzetting naar ISDN.....
Grtz, Peer111


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Zakelijk IPB
BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2007 21:48 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
knarf schreef:
ZIPB zoals dat heet werkt niet met meer dan 2 ISDN lijnen, wat een sof!

hier geef men toch iets anders aan: http://www.kpn.com/kpn/show/id=1640528

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2007 23:55 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Gewoon zakelijk IPB is hetzelfde als voor consumenten, alleen het abo is anders opgesteld.

Zakelijk IPB XL is totaal wat anders. Klant krijgt een ander type modem die max. 4x ISDN2 aansluitingen(enkelvoudig en meervoudig) i.p.v. analoge aansluitingen zoals bij een Experiabox genereert. Je kan dus op dat modem ISDN apparatuur aansluiten zoals b.v. ISDN telefooncentrales. Voor ZIPB XL is daarom ook een andere gratis helpdesk.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: zakelijk ipb xl
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 22:39 
Offline

Geregistreerd: zo 07 jan 2007 13:07
Berichten: 2
de gratis helpdesk vertelde mij dat KPN dit niet kan leveren, en gaf de opdracht terug. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat marketing probeert iets aan de man te brengen waarvoor de techniek nog niet klaar is


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: zakelijk ipb xl
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 23:20 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
knarf schreef:
de gratis helpdesk vertelde mij dat KPN dit niet kan leveren, en gaf de opdracht terug. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat marketing probeert iets aan de man te brengen waarvoor de techniek nog niet klaar is


Dat er een spanningsveld is tussen marketing en techniek is op zich prima,maar misschien ziet men in de problemen opzoeken op dit moment niet gewenst is :roll:
Neem natuurlijk niet weg dat het verre van professioneel is.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling