frednet schreef:
hallo allemaal, ik heb de vraag hier of er mensen zijn die gebruik maken - of anderen kennen die gebruik maken - van
zakelijk ipb. is de helpdesk en service daar beter dan bij de particuliere tak? ik vraag het niet voor mijzelf, maar belangrijke punten zijn:
heldesk bereikbaarheid
nakomen afspraken
oplossen problemen
algehele kwaliteit dienst zakelijk ipb
als er mensen zijn die hier (met 1 of meerdere punten) ervaringen mee hebben, dan hoor ik dat graag!
1 advies mijnerzijds..... afblijven!!!!!!!!!!!!
heb 3 mnd IPB, waarvan 1,5 mnd met veel plezier....
De 2e 1,5 mnd een en al doffe ellende.... mijn "hoofd" telefoonnummer was kwijt...en niet meer terug te krijgen...
Al mijn klanten konden mij niet meer bellen behalve op mijn faxnummer.... alleen was dat bij niemand bekend...... gelukkig kreeg ik na 3 weken een hint van iemand (nee hoor; de helpdesk kon me niet op dit ideetje brengen) om door te schakelen.... (ja hoor.....zelf had ik dat ook niet in de gaten, maar ja.... tis ook niet mijn vakmanschap), zodat ik in ieder geval gebeld kon worden....
Ben nu nog steeds aan het wachten op terugzetting naar ISDN.....
Grtz, Peer111