Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 06 mei 2025 09:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 06 jan 2007 21:13 

Hallo,

Twee dagen geleden is mijn lijn (Slim 500) geporteerd en heb ik de splitter verwijderd.

Internetten gaat goed, maar de kwaliteit van de telefonie blijft variƫren van redelijk tot slecht. Tijdens een gesprek blijft de geluidskwaliteit wisselen van redelijk tot slecht.

Op onvoorspelbare momenten in het gesprek valt het geluid van de beller gedurende fracties van seconden weg (hakkelen). Daarnaast hoor ik soms gedurende ca. 15 sec. een sterke echo terug van wat ik zelf heb gezegd. De vertraging is ongeveer 1 sec., wat verder spreken moeilijk maakt. De echo verdwijnt elke keer weer vanzelf.

Ik gebruik geen draadloze telefoons. Het bovenstaande gebeurt net zo vaak als ik met iemand met een vast toestel bel.

Tijdens het bellen zit ik niet te downloaden van internet o.i.d.

Moet ik dit accepteren, of kan dit beter en zo ja, hoe?

Bedankt voor de hulp.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 06 jan 2007 22:35 

FW schreef:
Op onvoorspelbare momenten in het gesprek valt het geluid van de beller gedurende fracties van seconden weg (hakkelen). Daarnaast hoor ik soms gedurende ca. 15 sec. een sterke echo terug van wat ik zelf heb gezegd. De vertraging is ongeveer 1 sec., wat verder spreken moeilijk maakt. De echo verdwijnt elke keer weer vanzelf.

Ik gebruik geen draadloze telefoons. Het bovenstaande gebeurt net zo vaak als ik met iemand met een vast toestel bel.

Tijdens het bellen zit ik niet te downloaden van internet o.i.d.

Moet ik dit accepteren, of kan dit beter en zo ja, hoe?

Bedankt voor de hulp.

Als je dit fenomeen hebt zonder dat je aan het internetten bent,is het niet acceptabel (overigens ook als je wel internet is het niet acceptabel)
Je zou nog even het aansluitschema na kunnen lopen en een andere telefoon testen,maar als dit geen verbetering brengt moet je gewoon een klacht maken.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]