Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 19:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 15:47 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
jwagenaar schreef:
henri-aalten schreef:
Opnieuw de KPN gebeld, zij hebben van afstand in de Experiabox gekeken,
en kunnen niet vinden waarom het niet goed werkt.

Ook met een andere vaste telefoon, rechtstreeks op L1 van de Experiabox
geeft geen verbetering


en wat gaat kpn nu doen?
branden alle lampjes (w.o. voip)?
heb je de telefoon normaal gesproken niet aangesloten op L1?


Alle lampjes branden normaal is de andere telefoon ook op L1 aangesloten.

KPN zegt wij wachten wat zij bij Het Net gaan doen !!!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 16:01 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
zou toch eens behoorlijk doordrammen en eisen dat ze een monteur zsm langssturen.
opmerkingen van kpn dat men wacht op hetnet is voor een klant onacceptabel.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 16:10 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
jwagenaar schreef:
zou toch eens behoorlijk doordrammen en eisen dat ze een monteur zsm langssturen.
opmerkingen van kpn dat men wacht op hetnet is voor een klant onacceptabel.


Ben ik met U eens.

Heb dan ook zojuist nog een keer gebeld.

KPN geeft aan dat Het Net het moet regelen, de apparatuur in in orde, de fout zit bij Het Net.

Zij moeeten het oplossen !!!!!!!

Bij mij naderd het einde bij Het Net.
Wat een Zo......... laat ik het netjes houden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 16:31 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
kan best begrijpen dat je van dit soort dingen moedeloos wordt.
zou hetnet maar (weer) eens behoorlijk onder vuur nemen.
sterkte.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 dec 2006 16:54 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
jwagenaar schreef:
kan best begrijpen dat je van dit soort dingen moedeloos wordt.
zou hetnet maar (weer) eens behoorlijk onder vuur nemen.
sterkte.


Bedankt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 02 jan 2007 13:12 
Offline

Geregistreerd: ma 01 jan 2007 16:03
Berichten: 1
Woonplaats: purmerend
Beste mensen,
Gisteren heb ik hetzelfde probleem gehad: geen directe toegang tot de EB via 192.168.2.1. Ik had mijn verbinding bedraad wegens tegenvallende kwaliteit van de Wifi-verbinding. Op zoek naar oplossing voor de slechte telefoonverbinding (eerste seconden vallen weg bij opnemen, en verbinding valt regelmatif uit) bedacht ik dat mijn Wifi misschien nog niet was uitgeschakeld. Via directe toegang tot EB uitgeschakeld, maar daarna hetzelfde probleem als hier beschreven: geen toegang meer. Ook niet via Mijn Kpn (" de gegevens konden niet worden opgehaald" ).
Vervolgens zachte reset van EB gedaan op de box zelf. Weer verbinding gekregen en Mijn KPN haalde de gegevens ook direct op. Het uitschakelen van de Wifi-verbinding bleek gewoon te zijn uitgevoerd.
Effect op de telefoon nog niet duidelijk, dat probeer ik nog uit.
Conclusie: het ligt allemaal aan je kerstboom!
Sukses, Gerard

_________________
Over vijf jaar heb je een andere machine en lijkt dit pre-historie.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling