Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 25 nov 2024 08:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 16:43 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
blackcat schreef:
Nu snap ik waarom het zo druk wordt in ..... met telefoontjes over mail problemen..
blizzaa, waar zit je dan? ik zit in gebouw2 7 hoog ^^ :P


gebouw 3, 7 of 8 hoog :)

@marcel lijkt me sterk, weet je zeker dat het de technische helpdesk was van IPB?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 21:06 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
blizzaa schreef:
@marcel lijkt me sterk, weet je zeker dat het de technische helpdesk was van IPB?
Zeker, normaal bel ik de MultiPlay ServiceDesk maar deze keer wilde ik het 0800-0505 nummer proberen. Er zit duidelijk verschil van kwaliteit van helpdeskmedewerkers bij zowel 1e als 2e lijns. B.v. de ene keer vraag ik een SIP account te controleren en dan zegt 2e lijns dat kunnen wij niet dat moet de planner doen ik maak een ticket aan en de klant moet 5 dagen wachten. Bel ik een andere keer en vraag aan 2e lijns een ticket aan te maken voor het SIP account te controleren dan zegt die 2e lijns dat hij dat wel kan nakijken en lost meteen de storing op. :!: :?:

Locatie van het gebouw? Amsterdam Sloterdijk?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 23:58 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Marcel schreef:
blizzaa schreef:
@marcel lijkt me sterk, weet je zeker dat het de technische helpdesk was van IPB?
Zeker, normaal bel ik de MultiPlay ServiceDesk maar deze keer wilde ik het 0800-0505 nummer proberen. Er zit duidelijk verschil van kwaliteit van helpdeskmedewerkers bij zowel 1e als 2e lijns. B.v. de ene keer vraag ik een SIP account te controleren en dan zegt 2e lijns dat kunnen wij niet dat moet de planner doen ik maak een ticket aan en de klant moet 5 dagen wachten. Bel ik een andere keer en vraag aan 2e lijns een ticket aan te maken voor het SIP account te controleren dan zegt die 2e lijns dat hij dat wel kan nakijken en lost meteen de storing op. :!: :?:

Locatie van het gebouw? Amsterdam Sloterdijk?


Euhm de 2e lijns (MPSD) kan je helemaal niet bellen, die bellen alleen outbound, alleen na 10uur schijn je daar nog steeds terecht te komen ( weet ik niet zeker )
Ik als 1e lijns medewerker, kan zelfs SIP accounts controleren, en de 1e lijns maakt tickets aan voor de 2elijns als wij er niet uitkomen. Die bellen dan de mensen terug. Locatie van mijn gebouw, in het noorden ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 dec 2006 00:30 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
blizzaa schreef:
Euhm de 2e lijns (MPSD) kan je helemaal niet bellen, die bellen alleen outbound, alleen na 10uur schijn je daar nog steeds terecht te komen ( weet ik niet zeker ).

MPSD bel ik helaas bijna iedere werkdag wel een keer, krijg ook nog te vaak sms berichten van het NOC. :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 dec 2006 09:45 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
blizzaa schreef:
Euhm de 2e lijns (MPSD) kan je helemaal niet bellen, die bellen alleen outbound, alleen na 10uur schijn je daar nog steeds terecht te komen ( weet ik niet zeker )


Klopt na 22.00 uur gelukkig maar :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 dec 2006 17:02 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
We mogen prio1 tickets ( geen linesync/telefonie ) sinds vandaag weer doorverbinden met de mpsd :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 dec 2006 00:39 
blizzaa schreef:
Marcel schreef:
blizzaa schreef:
@marcel lijkt me sterk, weet je zeker dat het de technische helpdesk was van IPB?
Zeker, normaal bel ik de MultiPlay ServiceDesk maar deze keer wilde ik het 0800-0505 nummer proberen. Er zit duidelijk verschil van kwaliteit van helpdeskmedewerkers bij zowel 1e als 2e lijns. B.v. de ene keer vraag ik een SIP account te controleren en dan zegt 2e lijns dat kunnen wij niet dat moet de planner doen ik maak een ticket aan en de klant moet 5 dagen wachten. Bel ik een andere keer en vraag aan 2e lijns een ticket aan te maken voor het SIP account te controleren dan zegt die 2e lijns dat hij dat wel kan nakijken en lost meteen de storing op. :!: :?:

Locatie van het gebouw? Amsterdam Sloterdijk?


Euhm de 2e lijns (MPSD) kan je helemaal niet bellen, die bellen alleen outbound, alleen na 10uur schijn je daar nog steeds terecht te komen ( weet ik niet zeker )
Ik als 1e lijns medewerker, kan zelfs SIP accounts controleren, en de 1e lijns maakt tickets aan voor de 2elijns als wij er niet uitkomen. Die bellen dan de mensen terug. Locatie van mijn gebouw, in het noorden ;)



hahahah nu weet ik waar al deze verhalen vandaan komen je komt uit het noorden daar hebben ze sterke verhalen ahhahahaa

alles wat betreft email, factuur, etc etc klanten dienen hun eigen provider te bellen ook al heb je ipb, wat voip en i-net betreft dat gaat wel naar kpn toe.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 dec 2006 12:16 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
AK47 schreef:
hahahah nu weet ik waar al deze verhalen vandaan komen je komt uit het noorden daar hebben ze sterke verhalen ahhahahaa

alles wat betreft email, factuur, etc etc klanten dienen hun eigen provider te bellen ook al heb je ipb, wat voip en i-net betreft dat gaat wel naar kpn toe.


Euhm leer eens lezen wijsneus.

Alles wat betreft de emailaccounts die met IPB zijn aangemaakt, moeten helemaal niet naar hun eigen adsl provider, dat moet de 1e lijns MPHD IPB (KPN, Planet en HetNet) doen.
En als je een paar posts van mij terug leest, zie je ook dat wij alleen de facturen en de ordernavragen niet doen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 13:17 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
blizzaa schreef:
Alles wat betreft de emailaccounts die met IPB zijn aangemaakt, moeten helemaal niet naar hun eigen adsl provider, dat moet de 1e lijns MPHD IPB (KPN, Planet en HetNet) doen.

Ik ben nog steeds van mening dat alleen KPN IPB'ers een email account in de IPB omgeving kunnen aanmaken. Klanten van Planet en HetNet kunnen alleen email accounts aanmaken met hun oude gebruikersnaam en wachtwoord bij "Mijn gegevens". Via beheer telefoniegegevens(IPB omgeving) kunnen Planet en HetNet klanten geen email accounts aanmaken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 16:43 
Offline

Geregistreerd: do 12 okt 2006 20:12
Berichten: 77
MPHD kan alleen maar kpn email wachtwoorden wijzigen in fasttrack.
HetNet en Planet gaat via CSA, wachtwoord sturen per brief of bellen naar 0800 0035.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 16:49 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
wil de enige echte kpn-er nu opstaan en het juiste antwoord geven :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 17:24 
Offline

Geregistreerd: do 12 okt 2006 20:12
Berichten: 77
Marcel schreef:
blizzaa schreef:
Alles wat betreft de emailaccounts die met IPB zijn aangemaakt, moeten helemaal niet naar hun eigen adsl provider, dat moet de 1e lijns MPHD IPB (KPN, Planet en HetNet) doen.

Ik ben nog steeds van mening dat alleen KPN IPB'ers een email account in de IPB omgeving kunnen aanmaken. Klanten van Planet en HetNet kunnen alleen email accounts aanmaken met hun oude gebruikersnaam en wachtwoord bij "Mijn gegevens". Via beheer telefoniegegevens(IPB omgeving) kunnen Planet en HetNet klanten geen email accounts aanmaken.


Klopt als een bus.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 17:50 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Aangezien het nu duidelijk is gaat dit topic dicht.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling