Honda schreef:
Heeeee ik heb toevallig vandaag eindelijk ook de helpdesk te pakken gekregen en hetzelfde te horen gekregen: er zijn nu nog 3500 abbonnees op deze server met problemen, er wordt hard aan gewerkt, er is nog niet bekend wanneer het opgelost is.
Met het spanningsloos maken van de EB logt deze opnieuw in waardoor er weer gebeld kan worden totdat de verbinding weer vervalt/verbroken wordt ( met de server welteverstaan), zo zou het probleem in elkaar zitten en niet in de EB.
Achteraf bekeken zou het ook vreemd zijn als het aan de EB ligt, deze heeft tot vorige week do / vrij probleemloos gewerkt.
We wachten nog even af
Maarten,
Het blijkt niks met het logfile van de firewall te maken te hebben, maar met die betreffende storing in de server, zoals Honda al zei.
De medewerker die ik gisteren sprak, vergat even te melden dat er storing openstond en dat het probleem waarschijnlijk daarmee te maken had i.p.v. het volpompen van het logfile.
Vond dat, net als Honda ook zei, vreemd, want ook bij mij draaide alles (onder het genot van flink downloaden) al 4 weken probleemloos.
Oh, trouwens, kon vandaag ook niet meer in telefoniebeheer komen om mijn wireless uit te zetten. Zit zeker op dezelfde server?