Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2007 23:05 

wie kan mij helpen,ik heb een zwarte EB die ik in november heb gekregen van hetnet.het instaleren ging goed,totdat ik moest bellen naar 1368 ik kreeg geen kiestoon. toch maar gebeld,maar helaas niets.Ik heb in de experiabox gekeken en zag dat ,als ik lijn 1 had komen er geen uitgaande nr ,heb ik hem op lijn 2 dan zie ik wel uitgaande nr.help desk gebeld (5 keer) alles 5 keer gecontroleerd,ik had de goede kabels,de goede aansluitingen enz. ze zouden terug bellen.1 week gewacht,weer gebeld,nogmaals alles gecontroleerd en voor de 4 de keer een algehele reset gedaan .(heb ik ondertussen al 10 keer gedaan)zou weer teug gebeld worden. na een week terug gebeld door eem anoniem nr,kon niet opnemen. weer 2 weken gewacht .maar weer gebeld naar 0800 weer alles gecontroleerd weer niets gevonden toen hebben zij nog wat gedaan heeft niets geholpen. volgens hun werd het nr niet aan de poort gekoppeld. weer doorverbonden met service.werd ik er uitgegooit,wegens te veel drukte.toen heb ik 3 dagen 6 keer/dag geprobeerd om verbinding met de helpdesk te krijgen :wegens teveel drukte moest ik het op een ander tijdstip weer proberen.al met al ben ik nu bijna 3mnd verder en ik heb nog steeds geen kiestoon en kan niet bellen en gebeld worden via de EB . Ik ben heel geduldig en verwacht met mijn aankoop ook nog eens blij te worden,maar kan hier ook iemand mij verder helpen?want het lijkt er op dat de helpdesk dat niet kan.

minne

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 22 jan 2007 23:32 

Je SIP accounts zijn niet gekoppeld aan jouw Experiabox. Alleen een tweede lijns helpdeskmedewerker of hoger kan dit regelen.

Je zal weer naar de helpdesk moeten bellen en vragen naar een 2e lijns medewerker.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]