Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: uitgebeld
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 17:26 
Offline

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 15:22
Berichten: 10
Hallo lotgenoten,

Sinds het aansluiten van een tweede telefoonnr (4 dagen geleden). op de EB box , doen beide telefoons het niet meer .(dus 2 verschillende nrs.op tel 1 en tel 2 )
Ik heb wel een kiestoon op beide toestellen , maar dat is dan ook alles.

Ik ben er zeker van dat alles goed is aangesloten en geinstalleerd.
Het heeft tenslotte met 1 telefoon ook gewerkt.
Zowel op de EB als bij HetNet is mijn 2e telefoon te zien .

De HD is vooralsnog onbereikbaar met de mobiel, ik word eraf gegooid.

Heeft u een idee wat er aan de hand is of hoe ik de boel weer aan de praat krijg?

groeten Ruud


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 17:28 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
probeer de nummers eens tijdelijk te wisselen van poort via mijn kpn.
als dit gelukt is de eb even uitzetten en daarna weer aanzetten.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 17:41 
Offline

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 15:22
Berichten: 10
dat is snelle service , bedankt .
dat omwisselen van nummers kan alleen bij hetnet bij beheer, is dat hetzelfde?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 17:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
ruud1958 schreef:
dat omwisselen van nummers kan alleen bij hetnet bij beheer, is dat hetzelfde?

jawel.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 18:33 
Offline

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 15:22
Berichten: 10
Kan deze bij hetnet niet omwisselen, kan alleen maar kiezen voor het toegewezen nr.

in de eb kan ik dit volgens mij ook niet omwisselen.

Het is de thomson 780wl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: uitgebeld
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 14:21 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
ruud1958 schreef:
Heeft u een idee wat er aan de hand is of hoe ik de boel weer aan de praat krijg?

Er is iets fout gegaan met het wijzigen van de SIP accounts. De enige die dat kan verhelpen is een 2e lijns medewerker.

Maar omdat je toch geen telefoonverbinding meer hebt kan je ook een harde reset geven. Met een paperclip de resettoets indrukken tot je een klik hoort. Wees geduldig en probeer na 1 uur of je weer kan bellen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 14:42 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
vanaf begin volgende week, kunnen de 1e lijns ook SIP gegevens laden, met nog een aantal nieuwe opties, ik hou jullie op de hoogte :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 15:15 
Offline

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 15:22
Berichten: 10
Bedankt voor jullie hulp

ik heb inmiddels gesproken met de HD.
Deze probeerde mij door te verbinden met de 2e lijn,maar dat lukte niet.
Hij heeft de storing doorgegeven aan de 2e lijn en binnen 4 dagen ( jaja)
krijg ik bericht of zou heet opgelost zijn.

Even afwachten dus maar weer.

Hou me intussen aanbevolen voor meer oplossingen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 17:09 
Offline

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 15:22
Berichten: 10
even vergeten te melden:

harde reset heeft niet gewerkt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 18:19 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
ruud1958 schreef:
even vergeten te melden:

harde reset heeft niet gewerkt.


Is hier sprake van een omwisseling van de EB voor de Speedtouch ?
Indien ja heb je het dan zelf gedaan of een monteur ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 19:53 
Offline

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 15:22
Berichten: 10
Deze Thomson 580 eb een maand geleden gekregen en zelf aangesloten , maar met 1 telefoon. (dus niet omgeruild)
Dit werkte goed.

De problemen zijn ontstaan met het verkrijgen van 2e nummer.
Na het aansluiten werkte tel 2 niet .

Harde reset is op aanraden van HD gebeurd


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 20:25 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
ruud1958 schreef:
Deze Thomson 580 eb een maand geleden gekregen en zelf aangesloten , maar met 1 telefoon. (dus niet omgeruild)
Dit werkte goed.

De problemen zijn ontstaan met het verkrijgen van 2e nummer.
Na het aansluiten werkte tel 2 niet .

Harde reset is op aanraden van HD gebeurd


Neem aan 780 :wink:
Da sluit ik me aan bij Marcel en is het toch aan tweedelijns om de SIP-gegevens te controleren.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 10:48 
Offline

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 15:22
Berichten: 10
heren,
bedankt voor de reacties .
ik wacht maar even 4 dagen af (werken ze daar in het weekend gewoon door?)
daarna maar eens 2e lijn zien te bereiken , als ze het niet binnen 4 dagen opgelost hebben ,bedankt .
ik hou jullie op de hoogte.
gr. ruud


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 11:05 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
ruud1958 schreef:
heren,
bedankt voor de reacties .
ik wacht maar even 4 dagen af (werken ze daar in het weekend gewoon door?)
daarna maar eens 2e lijn zien te bereiken , als ze het niet binnen 4 dagen opgelost hebben ,bedankt .
ik hou jullie op de hoogte.
gr. ruud


Ze werken in het weekend gewoon door, je wordt binnen 4dagen terug gebeld door een 2e lijns medewerker :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 18:42 
Offline

Geregistreerd: wo 10 jan 2007 11:44
Berichten: 44
blizzaa schreef:
ruud1958 schreef:
heren,
bedankt voor de reacties .
ik wacht maar even 4 dagen af (werken ze daar in het weekend gewoon door?)
daarna maar eens 2e lijn zien te bereiken , als ze het niet binnen 4 dagen opgelost hebben ,bedankt .
ik hou jullie op de hoogte.
gr. ruud


Ze werken in het weekend gewoon door, je wordt binnen 4dagen terug gebeld door een 2e lijns medewerker :)


hopelijk...

--

blizza, we moeten maar eens wat trainingkjes gaan geven / vraagbaak spelen op de MPHD :)

_________________
MultiPlay ServiceDesk medewerker
- IPB KPN
- IPB HetNet
- IPB Planet
- Slim bellen


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling