Is ook een storing, alleen doet kpn er volgens mij nog weinig aan, heb die storing al meerdere malen doorgegeven, maar nog steeds tevergeefs naar mijn idee
Is geen KPN probleem(aanmelden bij KPN en Planet geeft geen problemen), maar een HetNet probleem. Een email naar HetNet heeft ook weinig zin.
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.
Wij adviseren u om telefonisch met onze Helpdesk contact op te nemen. Het telefoonnummer is 0900-1407 (€ 0,01 per minuut) en kies voor optie 3. De Helpdesk is op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur en in het weekend en op feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur geopend.
Met vriendelijke groet,
Het Net
Reply van Marcel schreef:
Geachte HetNet,
Uw antwoord is niet de antwoord op mijn vraag, maar een standaard antwoord. Of u heeft de vraag niet goed gelezen of u heeft de vraag niet goed begrepen.
Het niet kunnen aanmaken van een Surfen & Bellen account bij alle HetNet klanten deze gehele week, is niet een probleem die een helpdesk kan oplossen. Het aanmaken van een "Mijn KPN" account bij KPN of Planet geeft geen problemen.
Je krijgt iedere keer de hier onderstaande melding.
> u bent hier: sorry! aanmelden is niet voltooid
Onze excuses. Wegens een storing is uw aanmelding niet gelukt of de gebruikersnaam bestaat al.
Ga terug naar aanmelden Surfen en Bellen
U kunt uw klanten ook verwijzen naar een gratis helpdesk nummer 0800-0505 die deze week door KPN, n.a.v. TV-uitzending van Radar, is ingesteld voor klanten van KPN, Planet, HetNet en Slim.
Het zal wel afwachten zijn wanneer HetNet het door heeft dat aanmelden Surfen en Bellen niet gaat en deze storing oplost.
groet,
Marcel