Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Aanmelden het spb
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 22:47 

Daar is ie weer.

Is jullie bekend of er een storing is bij het aanmelden, zoals omschreven in stap 4 instellen persoonlijke omgeving.

Ik krijg me maar niet aangemeld, constant de melding...
er is een storing of de gebruiker bestaat al. Ik heb al heel creatieve gebruikers opgevoerd en elke keer eerder genoemde melding...dus zal wel een storing zijn ;-)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 22:57 

Vanaf afgelopen maandag loopt die storing. Vooralsnog heeft HetNet er nog niets aan gedaan.:cry:

Probleem is alleen bij HetNet en niet bij KPN en Planet.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 23:11 

Marcel schreef:
Vanaf afgelopen maandag loopt die storing. Vooralsnog heeft HetNet er nog niets aan gedaan.:cry:

Probleem is alleen bij HetNet en niet bij KPN en Planet.

hartstikke bedankt voor dit snelle antwoord, dan zal ik maar ff afwachten. Dit betekend zeker ook dat ik mijn telefoon nog niet kan overzetten ?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 23:31 

Als 1368 geactiveerd is wel. Het Surfen en Bellen account is alleen voor toegang tot Beheer telefoniegegevens. Daar kan je o.a. nummerweergave uitgaand aan/uit zetten en blokkeringen van 090x, 06 en 00 nummers.
Helaas heeft HetNet de gewoonte om op voorhand alle nummers te blokkeren. Die moet je dan zelf weer vrijgeven.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 dec 2006 13:02 

okee, uit je antwoord begrijp ik dat ik me gewoon kan aanmelden via 1368 en bellen. Dat zal ik straks eens gelijk doen, krijg ik dan ook nog een melding wanneer ik mijn telefoon kan overzetten naar de EB. Ik zit nu niet thuis en heb de handleiding niet bij de hand, maar vanmiddag vanavond ga ik gelijk weer aan de slag

En dat die nummers geblokkeerd zijn is jammer, maar erg is een groot woord, en dan is het puur op mijn eigen situatie natuurlijk. Ik bel geen 06 nummers met de vaste lijn, enik heb geen vrienden buiten de landsgrenzen die ik moet bellen. En spelletjes op de tv...ach laat ik zo zeggen ik vind het spotten metr die programmas prachtig, dus om te zeggen dat ze nergens goed voor zijn ;-)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 17 dec 2006 20:04 

Is die storing er nog steeds ??? Ik krijg nog steeds de foutmelding bij aanmelden en zie daar op de site van HetNet niets van terug :(

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 17 dec 2006 21:52 

Ik zit met hetzelfde probleem, probeer het al vanaf vanmorgen maar krijg steeds dezelfde boodschap:

> u bent hier: sorry! aanmelden is niet voltooid

Onze excuses. Wegens een storing is uw aanmelding niet gelukt of de gebruikersnaam bestaat al.

Ga terug naar aanmelden Surfen en Bellen

Ik heb ook al verschillende gebruikersnamen geprobeerd, en de ene keer geprobeerd in te loggen met mijn telefoonnummer, en de andere keer met mijn abonneenummer.
Dit maakt geen verschil...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 00:53 

digibeetje schreef:
Ik zit met hetzelfde probleem, probeer het al vanaf vanmorgen maar krijg steeds dezelfde boodschap:

Onze excuses. Wegens een storing is uw aanmelding niet gelukt of de gebruikersnaam bestaat al.

Ik heb ook al verschillende gebruikersnamen geprobeerd, en de ene keer geprobeerd in te loggen met mijn telefoonnummer, en de andere keer met mijn abonneenummer.

Je krijgt standaard een:

email account
een acount voor je globale gegevens en facturen (zelfde gegevens om in te loggen als email -> dus uit brief halen)

En voor je voicemail en EB instellingen moet je hem eerst ZELF REGISTEREN via de knop voordat je in kan loggen.

PS: mocht het hier niet overgaan, heb het hele topic niet helemaal teruggelezen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 01:07 

digibeetje schreef:

Is idd al meer dan een week een storing betreft aanmeldingen voor beheer gegevens op de site van hetnet.
Enige wat je kan doen is afwachten of helpdesk bellen, die maken dan een ticket aan voor de 2e lijn. Storing is wel bekend, maar wordt op dit moment niet veel meegedaan nav. de SIP storingen..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 13:31 

ik heb ook nog steeds hetzelfde probleem.

Ik heb echter wel een nieuwtje....de genoemde zin van storing of gebruikersnaam bestaat al, duid op de storing.

Ik kreeg van de week een melding gelijk op het scherm waar je naam etc invult stond dat de gebruikersnaam al in gebruik was en dat ik opnieuw een naam moest verzinnen.

Bij de nieuwe naam ging ik gelijk naar het volgende scherm en daar stond soting of gebruikersnaam bestaat al.

Ik trek dan de conclusie als je zover komt is de gebruikersnaam nog vrij maar is er sprake van een storing.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 14:07 

Is ook een storing, alleen doet kpn er volgens mij nog weinig aan, heb die storing al meerdere malen doorgegeven, maar nog steeds tevergeefs naar mijn idee :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 18:45 

blizzaa schreef:
Is ook een storing, alleen doet kpn er volgens mij nog weinig aan, heb die storing al meerdere malen doorgegeven, maar nog steeds tevergeefs naar mijn idee :)

Is geen KPN probleem(aanmelden bij KPN en Planet geeft geen problemen), maar een HetNet probleem. Een email naar HetNet heeft ook weinig zin. :cry:

HetNet schreef:
Geachte heer/mevrouw,

Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.

Wij adviseren u om telefonisch met onze Helpdesk contact op te nemen. Het telefoonnummer is 0900-1407 (€ 0,01 per minuut) en kies voor optie 3. De Helpdesk is op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur en in het weekend en op feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur geopend.

Met vriendelijke groet,

Het Net
Reply van Marcel schreef:
Geachte HetNet,

Uw antwoord is niet de antwoord op mijn vraag, maar een standaard antwoord. Of u heeft de vraag niet goed gelezen of u heeft de vraag niet goed begrepen.

Het niet kunnen aanmaken van een Surfen & Bellen account bij alle HetNet klanten deze gehele week, is niet een probleem die een helpdesk kan oplossen. Het aanmaken van een "Mijn KPN" account bij KPN of Planet geeft geen problemen.

Je krijgt iedere keer de hier onderstaande melding.

U kunt uw klanten ook verwijzen naar een gratis helpdesk nummer 0800-0505 die deze week door KPN, n.a.v. TV-uitzending van Radar, is ingesteld voor klanten van KPN, Planet, HetNet en Slim.

Het zal wel afwachten zijn wanneer HetNet het door heeft dat aanmelden Surfen en Bellen niet gaat en deze storing oplost.

groet,

Marcel

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 20:42 

Ik weet het Marcel, enige wat je kan doen zoals ik al zei, helpdesk bellen, en de agent moet er dan een ticket voor de 2e lijn voor aanmaken..

Hopen dat veel agents hem doorzetten naar de 2elijn, des te eerder wordt het probleem opgelost..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 02 jan 2007 21:39 

Aanmelden van een Surfen en Bellen account bij HetNet is al 4 weken niet mogelijk. :cry:

Je kan ook hier aanmelden. Nadat je bij KPN hebt aangemeld kan je met die gegevens inloggen bij Beheer telefoniegegevens van HetNet. :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 11:21 

Je kunt je inderdaad aanmelden via kpn.com. Telefonist van de helpdesk heeft dit voor mij ook gedaan. Maar daar schiet je dan nog niks mee op, want na inloggen krijg je de melding:

Beheer telefoniegegevens is niet beschikbaar
Op dit moment is uw Beheer Telefoniegegevens-omgeving niet beschikbaar.

Heeft u nog geen gebruik gemaakt van de Beheer Telefoniegegevens omgeving?
Dan is uw persoonlijke Beheer telefoniegegevens omgeving nog niet helemaal voltooid.
Wij doen er alles aan, dit zo spoedig mogelijk voor u te realiseren.
Wilt u het later nog eens proberen?

Heeft u al wel gebruik gemaakt van uw persoonlijke Beheer Telefoniegegevens-omgeving ,
dan betreft het een storing. Wij doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wilt u het later nog eens proberen?

Excuses voor dit ongemak.

Beetje lastig omdat ik nu ook mijn voicemail niet kan inschakelen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]