lollystock schreef:
Ik wil nu echt van HetNet af. Surfen en Bellen is helemaal niets, administratief een zooitje.
Iemand anders al ervaring?
Ik heb begin juli de Experiadoos ontvangen en geinstalleerd.
Internet werkte prima, bellen werkte niet (knipperend lampje).
Wel bleef mijn ISDN1-lijn prima werken.
HetNet heeft slechts niet of niet relevant gereageerd op mijn vragen/meldingen.
Op een traditionele brief is in het geheel niet gereageerd door HetNet.
Via 0800 0407 ben ik 2x doorgedrongen tot de 2e lijn van KPN.
Beide keren werd mij gezegd dat de fout bij hen ligt en dat ze er mee bezig gingen.
Nooit enige schriftelijke of email-bevestiging gekregen.
Tot oktober betaalde ik internet en traditioneel bellen apart.
Daarna wilde HetNet dat ik ook ging betalen voor het nietwerkende beldeel van Surfen-en-Bellen.
En KPN wilde nog steeds betaald worden voor de traditionele telefoonlijn.
Daarom heb ik de giro opdracht gegeven het bedrag van de automatische incasso voor Surfen-en-bellen terug te storten, wat prompt gebeurde.
'Met de hand' heb ik daarna het bedrag voor alleen Surfen overgemaakt.
Dat kan hun adminstratie niet aan.
Ik kreeg een dreigmeel dat ik afgesloten zou worden, die bevestigd werd door een standaard brief van M Buitelaar, directeur.
Daarop heb ik per aangetekende brief mijn abonnement per direct opgezegd.
Ik heb gebruik gemaakt van een voorbeeldbrief die ik van de stek van KPN gehaald heb.
Hier heb ik geen reactie op gehad.
Eind januari heeft HetNet mij daadwerkelijk geblokkeerd, wat voor mij een bevestiging was van de beeindiging van mijn abonnement (dat had ik in de brief gesteld).
De automatische incasso van januari is niet gebeurd.
Ik heb mij aangemeld bij @home voor internet en telefonie.
Internet werd binnen 6 dagen geleverd.
Voor telefonie moet ik wachten tot KPN het nummer overdraagt (opzegtermijn 1 maand).
Van KPN Telefonie kreeg na 2 dagen een brief waarin men mij probeert over te halen bij KPN te blijven (maar dat is dan ook een oude dienst).
Van HetNet tot nu toe niets vernomen. Exit HetNet/KPN
Wat ik HetNet/KPN vooral verwijt, is het totaal ontbreken van relevante communicatie van hun kant